اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نکا خبر داد

آمادگی نکا برای میزبانی از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی نکا برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی در نکا گفت: در آستانه سال نو قرار داریم همه ادارات، نهادها به ویژه دستگاه‌های خدماتی و مرتبط با حوادث غیر مترقبه، در ایام تعطیل نوروزی باید با آمادگی کامل، در ارائه خدمات به مسافران نوروزی و در مواقع ضروری حاضر باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدون مشکل و در صحت کامل در نکا برگزار شد، ابراز داشت: انتخابات ایران، اوج اقتدار نظام است که در هر دوره با اقتدارتر از گذشته برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: مردم نکا نیز با حضور 85 درصدی خود در انتخابات، بیعت دوباره با امام و رهبری و شهدا بستند تا ادامه‌دهنده راستین ارزش‌های این انقلاب باشند.

آزادی‌کناری با اشاره به حضور ناظران، بازرسان و همه دست‌اندرکاران انتخابات در نکا ادامه داد: صحت و سلامت این انتخابات، بی‌نظیر بوده و جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

وی یادآور شد: 12 اسفند با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، مشارکت ملی افزایش پیدا کرد که این مسئله بیانگر اتحاد ملت و ولایتمداری آنان است.

فرماندار شهرستان نکا اضافه کرد: حضور پرشور مردم فهیم و ولایتمدار این شهرستان در پای صندوق‌های رای، دشمن‌شکن بود و بیش از 61 هزار نکایی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و رای خود را در صندوق انداختند.

این مسئول تصریح کرد: انتخابات در کمال امنیت و آرامش انجام شد و هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداشتیم.

آزادی‌کناری ابراز داشت: مردم با رای قاطع خود، بیعت دوباره با مقام معظم رهبری که مظهر جمهوریت و اسلامیت ایران است را به نمایش گذاشتند که در 24 اسفند صحت انتخابات در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه مورد تایید شورای نگهبان شد.

وی گفت: شناخت و آگاهی مجریان انتخابات از نحوه برگزاری انتخابات یکی از اصلی‌ترین وظایف افراد در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه حاشیه بوده است.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه، برادری و اتحاد و همبستگی باید در تمام شرایط سرلوحه کار ما باشد، اذعان داشت: ولایتمداری و حفظ انسجام ملی باید در تمام شرایط در دستور کار همه ما برای بقای نظام قرار گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول