اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر خبر داد

پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان نساجی/ هنوز شانس صعود داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر از پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم خبر داد و درباره بازی هفته جاری گفت: هنوز شانس صعود داریم.

پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان نساجی/ هنوز شانس صعود داریم

رضا نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای اینکه تیم جزء مدعیان لیگ باقی بماند، هر طوری شده باید در این هفته پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد: تربیت یزد از تیم‌های خوب لیگ فوتبال کشور است که با توجه به حضور هزاران هوادار و تماشاگر می‌توانیم به راحتی پیروز بازی باشیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: این تیم از باشگاه‌های بزرگ و قدیمی فوتبال ایران است که متکی به تماشاگران خود است که تاکنون توانسته با کسب نتایج خوب انتظارات مدیریت باشگاه را برآورده کند.

نیکزاد افزود: بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می‌برند و برای سه امتیاز و بردی دیگر در حضور تماشاگران خودی لحظه‌شماری می‌کنند.

وی بیان داشت: هفته گذشته باخت دور از انتظار در برابر آلومینیوم هرمزگان کسب کردیم که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: در این هفته بازیکن مصدوم یا محروم در برابر تربیت یزد نداریم.

وی بیان داشت: از تماشاگران و هواداران با تعصب نساجی می‌خواهیم که همچون بازی‌های گذشته برای تشویق و سهیم بودن در کسب سه امتیاز این تیم را همراهی کنند.

نیکزاد از پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی توسط مدیرعامل باشگاه خبر داد و یادآور شد: در پنج هفته پایانی لیگ تلاش مدیریت این است که بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدول در گروه مدیریت باشگاه برای صعود تیم نساجی امیدوارند و تا آخرین لحظات لیگ هم بازیکنان و کادر فنی برای کسب نتایج لازم دست از تلاش بر نمی‌دارند.

به گزارش فارس، از هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم نساجی قائمشهر روز پنجشنبه هجدهم اسفند از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تربیت یزد است.

نساجی قائمشهر هم‌اکنون با 28 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول