اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

خوی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: شهرستان خوی در شمال استان با دارا بودن طبیعت زیبا و بناهای ثبت شده در آثار ملی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

خوی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

‌غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ستادهای نوروزی و اجرایی شهرستان خوی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی که قصد مسافرت به این شهرستان را دارند، هستند.

وی افزود: برای نوروز امسال بسیج عمومی با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده و ستاد تسهیلات نوروزی آمادگی کامل برای اسکان مسافران را دارد.‌

فرماندار خوی اضافه کرد: 25 واحد مسکونی در شهرستان خوی با یک‌ هزار و 300 تخت آماده اسکان مسافران نوروزی هستند و تمام زمینه‌ها برای استقبال از مهمانان فراهم شده است.‌

این مسئول خوی را یکی از شهرهای تاریخی کشور دانست و تصریح کرد: شهرستان خوی با داشتن مقبره شمس تبریزی، دروازه شمسی، بازار تاریخی، پل خاتون، خانه قدیمی کبیری، ساختمان دیمی ارک خوی و مساجد تاریخی مطلب‌خان، سیدالشهدا و ملاحسن که از جمله بناهای تاریخی این شهرستان است، آماده پذیرش گردشگران داخلی و خارجی به خوی در ایام نوروز است.

فرماندار خوی در ادامه گفت: بیش از 150 چشمه آب معدنی گرم و سدر و نیز چشم‌اندازهای زیبای مناطق عسگرآباد و صفائیه از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان است.

عماری تاکید کرد: موزه خوی با بیش از یک‌هزار و 400 قلم اشیای تاریخی یکی از موزه‌های بزرگ و دیدنی کشور محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به تجهیز راهدارخانه‌های این شهرستان ابراز داشت: در این راستا تمام راهدارخانه‌های این شهرستان تجهیز شده‌اند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات بانکی نیز تمام جوانب مدنظر قرار گرفته گفت: تمام بانک‌هایی که مجهز به دستگاه خودپرداز هستند مورد بررسی قرار گرفته و در روزهای تعطیل نیز خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول