اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد یزد:

جشن نوروز در تالار وحدت یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد از برگزاری جشن ویژه نوروز در تالار وحدت یزد خبر داد.

جشن نوروز در تالار وحدت یزد برگزار می‌شود

حسین دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: جنگ ویژه جشن نوروز از 9 تا 11 فروردین‌ماه سال آینده در سالن فرهنگی ورزشی وحدت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جنگ شامل برنامه‌های تردستی، تقلید صدا، برنامه‌های شاد و کمدی، اجرای موسیقی و برنامه‌های ویژه کودکان خواهد بود.

دشتی خاطرنشان کرد: هر شب سه چهره تلویزیونی مهمان این مراسم خواهند بود که در کنار دیگر برنامه‌های شاد و متنوع تقدیم مردم یزد خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره ارشاد یزد در ایام نوروز اظهار داشت: نمایش کمدی اکتشاف کی می‌دونه کجا می‌ریم در ایام نوروز در باغ دولت‌آباد اجرا خواهد شد.

دشتی خاطرنشان کرد: این نمایش کاری از گروه تئاتر شید و به کارگردانی سعید شهریار در ایام نوروز از 25 اسفندماه سال جاری هر شب تا 20 فروردین‌ماه سال آینده در باغ دولت‌آباد یزد اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته در ایام نوروز نمایش‌های خیابانی و کمدی بسیاری که حاصل تلاش هنرمندان یزد است، در کوشه و کنار شهر برای مسافران نوروزی و همشهریان یزدی اجرا می‌شود.

دشتی هم‌چنین از همکاری اداره ارشاد یزد با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در برپایی برنامه‌های ویژه فرهنگی در جوار امام‌زاده‌ها، مسجد جامع، زورخانه‌ها، پرده‌خوانی‌های مختلف و ... خبر داد.

وی تأکید کرد: تلاش شده در ایام نوروز با ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری علاوه بر معرفی فرهنگ و آداب و رسوم یزد، اوقاتی خوش برای مسافران نوروزی و همشهریان رقم بزنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول