اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 اسفند ماه در بهنمیر

پنجمین جشنواره دانش‌آموزی هفت‌سین نوروز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر پنجمین جشنواره دانش‌آموزی هفت‌سین نوروز بهنمیر گفت: 28 اسفند پنجمین جشنواره دانش‌آموزی هفت‌سین نوروز در بهنمیر برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره دانش‌آموزی هفت‌سین نوروز برگزار می‌شود

سید محمود شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهنمیر اظهار داشت: این جشنواره هرساله با همکاری اداره آموزش و پرورش و شهرداری بهنمیر برگزار شده که امسال اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر نیز در این جشنواره مشارکت داشته است.

وی با اشاره به اینکه هرساله برنامه‌های متنوعی در این جشنواره برگزار می‌شود، افزود: چینش نمادین سفره هفت‌سین و رقابت دانش‌آموزان بهنمیری، نوروزی‌خوانی توسط هنرجویان گروه تئاتر و نوروزخوانان محلی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

سرپرست کانون فرهنگی و تربیتی عروج بهنمیر بیان داشت: اجرای سرود محلی توسط دانش‌آموزان، اجرای نمایش حاجی فیروز از سوی گروه تئاتر همراهان شهرستان محمودآباد به نویسندگی مهدی عاطف‌راد، کارگردانی حمیدرضا گل‌محمدی و ایفای نقش عابد عبدی و پیمان نبی‌زاده از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

شفیعی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع دیگری نیز در این جشنواره پیش‌بینی شده، اذعان داشت: این جشنواره در فضای باز و در محله بازارسر بهنمیر برگزار شده و در صورت وضعیت نامناسب جوی و بارانی بودن هوا در یکی از سالن‌های ورزشی این شهر به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول