اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط خبر داد

آمادگی پایگاه‌های امدادی شوط برای امدادرسانی در عید نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: پایگاه‌های امدادی شوط از آمادگی کافی برای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار هستند.

آمادگی پایگاه‌های امدادی شوط برای امدادرسانی در عید نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط غلامرضا غنی‌زاده امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: یکی از فاکتورهای مؤثر و کاربردی برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی تیم‌های امدادرسان در داخل شهر و حومه است لذا به این مسئله در سال جاری توجه کافی شده است.

وی به استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون برای رفاه حال مسافران ورودی و خروجی به شهرستان و راحتی مردم بومی دو باب پایگاه امدادرسان در دو نقطه متفاوت راه‌اندازی شده است که یکی از آنها سیار است و در پایگاه ثابت نیز هم‌اکنون هشت نفر امدادگر به صورت آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع هرگونه سانحه طبیعی و تصنعی به یاری بلادیدگان بشتابند.

غنی‌زاده با بیان اینکه دو پایگاه راهنمای نوروزی نیز راه‌اندازی شده است ادامه داد: در هر یک از این پایگاه‌ها چهار نفر برای ارائه اطلاعات مورد نیاز مردم مستقر شده‌اند تا مسافران را در مورد مناطق گردشگری و تاریخی این استان راهنمایی کنند و  اگر در سایر حوزه‌ها به کسب اطلاعات یا دریافت کمک نیاز داشتند به آنها خدمات لازم ارائه دهند.

این مسئول با اظهار به آمادگی مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون در اقامتگاه‌ها، مدارس و سایر اماکن ظرفیتی برای اسکان حدود یک هزار نفر مهیا شده است تا مسافران در صورت ورود به این شهرستان در محل مناسب و با امکانات مکفی اقامت کنند.

وی ادامه داد: از وقتی فرا رسیدن عید نوروز در شهر زمزمه می‌شود به دنبال آن جشن‌ چهارشنبه‌سوری و استفاده از لوازم آتش‌بازی آغاز شده به دلیل آمادگی خوب نیروهای امدادی و حضور مؤثر عوامل نظارتی هیچ‌گونه حادثه دلخراشی در روز چهارشنبه‌سوری و حول حوش آن رخ نداد در این ارتباط فقط چهار نفر به طور سطحی مصدوم شدند.

فرماندار شوط گفت: در مناطق مختلف استان 48 ساعت گذشته بارش برف سنگین و کولاک رخ داد ولی شرایط جوی این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود به طوری که مردم بومی و مسافران به راحتی می‌توانند در این منطقه تردد کنند و در سفرهای نوروزی هم پیش‌بینی می‌شود با مشکل حادی روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول