اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط:

راه‌های ارتباطی شوط باز است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: راه‌های ارتباطی شوط هم‌اکنون برای تردد باز است.

راه‌های ارتباطی شوط باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط غلام‌رضا غنی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران در شوط اظهار داشت: با وجودی که نزولات جوی مردم بعضی مناطق استان دچار مشکلات جدی کرده است ولی خوشبختانه در شوط از این جهت هیچ‌گونه مشکل جدی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همه راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی این شهرستان به سایر مناطق استان هم‌اکنون به طور کامل باز است و مردم به راحتی در حال رفت و آمد به نقاط مورد نظر خود برای رفع حوائج هستند چرا که در این شهرستان بارش برف و باران به میزان وسیع رخ نداده است.

این مسئول به نمک‌پاشی یکی از محورها اشاره کرد و گفت: برای اینکه در اثر بارش برف و لغزندگی جاده‌ها سانحه‌‌ای از جمله تصادف رخ ندهد جاده بین‌المللی ایواوغلی به بازرگان در طول اقداماتی نمک‌پاشی شد پس همه جاده‌های این شهرستان برای تردد در ایمنی کامل هستند.

فرماندار شوط با اظهار به اینکه انجام دادن هیچ‌گونه عملیات امداد و نجات در این شهرستان طی یک ماه گذشته لازم نشده است خاطر نشان کرد: با وجودی که آمادگی کافی بین نیروهای امدادی هلال‌احمر برای کمک‌رسانی در مواقع بحران وجود داشت ولی خوشبختانه هیچ‌گونه مشکل اعم از مسدود شدن راه روستایی، کولاک و ریزش بهمن رخ نداده است.

وی به وقوع یک فقره تصادف 28 اسفند ماه در جاده شوط اشاره کرد و گفت: ساعت 16 دیروز به دلیل نامساعد بودن هوا یک دستگاه پراید و پژو با یکدیگر برخورد کردند که بعد از رسیدن گزارشات مربوطه بلافاصله اقدامات امدادرسانی برای حادثه‌دیدگان توسط مسئولان آغاز گردید.

غنی‌زاده با بیان اینکه پرسنل اورژانس و هلال‌احمر بعد از وقوع حادثه در صحنه حاضر شدند گفت: در این حادثه شش نفر مجروح شدند که بعد از انتقال یافتن به بیمارستان یک نفر خانم به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد ولی وضعیت عمومی بقیه مصدومان مساعد است.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول