اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می پذیرد

بهره‌مندی بیش از 90 درصد روستاهای کبودراهنگ از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: فرماندار کبودراهنگ گفت: در سال 91 بیش از 90 درصد از جمعیت روستایی کبودراهنگ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بهره‌مندی بیش از 90 درصد روستاهای کبودراهنگ از نعمت گاز

عبدالحسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اولویت اصلی فرمانداری کبودراهنگ در سال 91 بر بحث اشتغال و سرمایه گذاری متمرکز است، اظهار کرد: تأمین واحدهای مسکونی مهر و مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز از جمله دیگر اولویت‌های این فرمانداری در سال آینده محسوب می‌شود که به جد پیگیری تحقق آن هستیم.

وی تصریح کرد: تعهد مسکن مهر فرمانداری کبودراهنگ برای سال آینده، یک هزار و 650 واحد مسکن مهر شهری و مقاوم‌سازی روستایی است.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه برای سال 91، در بحث اشتغال هنوز سهمیه‌ای تعیین نشده، تصریح کرد: به طور قطع این مهم جزو اولویت‌های سال آینده خواهد بود.

وی با تأکید بر اتمام پروژه‌های در دست اجرای شهرستان کبودراهنگ در سال 91، ابراز داشت: در بحث ورزش، تربیت بدنی و امور جوانان نیز برنامه‌های مشخصی داریم که با هدف توجه به سلامت و اوقات جوانان این شهرستان مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

مرادی با اشاره به پروژه‌های عمرانی سال 91، گفت: شاخص‌ترین این پروژه‌ها بحث گازرسانی به تعدادی از روستاهای کبودراهنگ است که بر این اساس حدود 90 درصد از جمعیت روستایی ما از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن امر بهسازی روستاها عنوان کرد: این مهم از قبل آغاز شده اما در سال آینده نیز برای اتمام، پیگیری می‌شود و بر این مبنا در حدود 30 روستا فازهای بعدی بهسازی روستایی را آغاز می‌کنیم.

فرماندار کبودراهنگ در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال آینده برنامه استفاده بهینه از آب و خاک را در دستور کار داریم، ابراز کرد: در سال 91، آغاز عملیات اجرایی سد آلان کبودراهنگ نیز در برنامه قرار دارد که در واقع از جمله پروژه‌های مهمی است که در بخش کشاورزی این شهرستان می‌تواند نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تبدیل زمین‌های کشاورزی از سنتی به صنعتی و آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی در سال 91، عنوان کرد: در بخش آموزش نیز توجه به وضعیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان و به ویژه توجه به آموزش فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی نیروی انسانی در امر اشتغال جزو دستور کاری فرمانداری کبودراهنگ قرار دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول