اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

بهره‌مندی خانوارهای روستایی از گاز به 58 درصد می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی در دست اجرا میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان اردبیل از نعمت گاز به 58 درصد ارتقا می‌یابد.

بهره‌مندی خانوارهای روستایی از گاز به 58 درصد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در گردهمایی مسئولان بسیج ادارات و کارخانجات شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و همت خدمتگزاران روند گازرسانی به مناطق شهری و روستایی به سرعت در حال انجام است و ما در این مجموعه افتخار می‌کنیم که خدمتگزارانی بی‌منت و تلاشگر هستیم که اسباب رضایت و خرسندی مردم را فراهم می‌آوریم.

وی با اشاره به توسعه شبکه‌های گازرسانی در مناطق فاقد گاز طبیعی تصریح کرد:‌ هم اکنون 99.5 درصد از خانوارهای شهری و 45 درصد از خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این روند با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و کارشناسان شرکت گاز استان به جد در حال توسعه است.

خدایی در ادامه از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان در ارایه خدمات به مشترکان و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی قدردانی کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در جهت تقویت خط انتقال گاز 56 اینچ از مسیر گیلان به استان اردبیل در حال فراهم شدن است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه گاز استان اردبیل تقویت شده و از هرگونه افت فشار گاز جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از واگذاری سهام شرکت گاز استان به مردم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: از کارکنان شرکت گاز استان اردبیل انتظار داریم با تلاش و کوشش مضاعف زمینه انجام این مهم را فراهم آورند.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح‌های ایام دهه فجر با هدف نشان دادن خدمات شرکت گاز اشاره کرد و بیان داشت: حضور گسترده و با صلابت کارکنان این شرکت در کنار آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان افتخار دیگری بر این مجموعه بود به طوری که ما امروز تمام سرمایه‌ها و پیشبرد امور خود را مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم.

خدایی در ادامه از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت در ارایه خدمات به مشترکان گزارشی ارایه کرد و ادامه داد: اصلی‌ترین هدف مجموعه شرکت گاز استان اردبیل خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است.

وی در ادامه به نزدیکی ایام انتخابات و ضرورت حضور پرشور مردم در این صحنه سرنوشت‌ساز گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات نقشه شوم دشمن را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

خدایی افزود: تبلور و تجلی حقیقی اراده مردم را می‌توان در انتخابات سرنوشت ساز 12 اسفند امسال مشاهده کرد که به یکباره تمام حرکت‌های نظام استکباری به دست مردم خنثی می‌شود.

 

قدردانی از فعالیت‌های پژوهشی شرکت گاز اردبیل

به گزارش فارس، معاون وزیر نفت از فعالیت‌های پژوهشی شرکت گاز اردبیل تقدیر کرد.

در هفتمین گردهمایی رؤسای امور پژوهشی شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد براساس ارزیابی‌های انجام شده در زمینه فعالیت‌های پژوهشی شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران در سال 89 شرکت گاز استان اردبیل رتبه سوم پژوهشی را در بین شرکت‌های گاز استانی دریافت کرد.

در لوح تقدیری به امضای اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین مدیر پژوهش و فناوری این شرکت از تلاش‌های اثربخش مدیریت و کارکنان به ویژه امور پژوهش شرکت گاز استان اردبیل تقدیر شدند.

انتهای پیام/ی10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول