اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

روستاهای لرستان در اولویت نخست طرح‌های گاز رسانی قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در اجرای طرح‌های گازرسانی در استان لرستان، مناطق روستایی در اولویت قرار دارند.

روستاهای لرستان در اولویت نخست طرح‌های گاز رسانی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان‌، علی گودرزی اظهار کرد: عملیات گازرسانی به 88 روستای استان به پایان رسیده و گازرسانی به 12 روستای دیگر استان نیز ادامه داشته که ظرف هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی هم‌چنین افزود: در حال حاضر 19 شهر و 278 روستای لرستان از گاز طبیعی بهره‌مند بوده که طرح گازرسانی به شهر بیران شهر (چغلوندی) نیز آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان نام‌گذاری سال 1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی را موجب تقویت انگیزه کار و تلاش بیشتر در زمینه توسعه گازرسانی به نقاط مختلف استان دانست و گفت: گازرسانی به چهار شهرک صنعتی استان و اجرای چندین محور اصلی نیز در همین زمینه صورت گرفته است.

وی هم‌چنین تعداد مشترکان گاز در استان لرستان را 317 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: ظرفیت اشتراک‌پذیری گاز در استان لرستان بیش از 335 هزار مشترک است.

گودرزی توسعه گازرسانی را موجب حذف سایر سوخت‌ها و استفاده از سوخت پاک عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از گاز طبیعی علاوه بر صرفه اقتصادی از نظر زیست‌محیطی نیز سودمندتر است.

وی در ادامه افزود: از مجموع 3 هزار و 700 کیلومتر شبکه گاز اجرا شده در استان لرستان، حدود 700 کیلومتر آن در سال جاری اجرا شده است.

بیش از 98 درصد جمعیت شهری و 51 درصد جمعیت روستایی لرستان از شبکه گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول