اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی زنجان خبر داد

برخورداری 21 روستای زنجان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان زنجان گفت: 21 روستا در بخش مرکزی شهرستان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری 21 روستای زنجان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار با مردم روستای یامچی اظهار داشت: بر اساس آمارهای سال 85 بخش مرکزی زنجان شامل 56 هزار و 700 نفر جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بخش مرکزی زنجان با آمار جمعیتی شهرستان خدابنده برابری می‌کند، خاطر نشان کرد: جمعیت بخش مرکزی از جمعیت شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان نیز بیشتر است که به همین دلیل توجه مسئولان به این بخش ضروری است.

بخشدار مرکزی زنجان با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی از امکانات خوبی برخوردار هستند، اضافه کرد: گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی از جمله مهم‌ترین اقدامات برای توسعه روستاها به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تا سال 90 به 20 روستای بخش مرکزی گاز رسانی شده بود، ادامه داد: در حال حاضر 21 روستا گاز رسانی شده است.

وی در ادامه به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره شد و بر این موضوع تاکید شد که هر جا حضور مردم گسترده‌تر بوده و مردم به وظایف خود خوب عمل کرده‌اند، دشمنان عقب نشینی کرده‌اند.

خوئینی افزود: حضور مردم در طول هشت سال دفاع مقدس و تقدیم 230 هزار شهید و 400 هزار جانباز نشان می‌دهد که مردم در راه اسلام و کشور اسلامی خود جان و مال خود را فدا می‌کنند تا آرمان‌ها و ارزش‌های خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ادامه داد: برای مقابله با این فتنه‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کشور هزینه‌های سنگینی را پرداخته‌اند و توانسته‌اند این فتنه‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول