اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی اتفاق می‌افتد

19 اسفند برگزار آزمون استخدامی قراردادی‌ها به پیمانی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی از برگزاری آزمون استخدامی تغییر وضعیت نیروهای قرارداد کار معین به پیمانی در روز 19 اسفند ماه جاری خبر داد.

19 اسفند برگزار آزمون استخدامی قراردادی‌ها به پیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا عبدالملکی اظهار داشت: بر اساس مجوز معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تعدادی از کارکنان دولت که به صورت قرارداد کار معین در دستگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند به پیمانی تبدیل می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی افزود: این تغییر وضعیت مشروط به قبولی در آزمون، مصاحبه تخصصی و انتقال به شهرستان‌ها و یا از شهرستان‌ها به مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی گفت: کارکنانی که تمایل دارند از این فرصت بوجود آمده که آخرین فرصت برای تبدیل وضعیت استخدامی آنان محسوب می‌شود استفاده کنند باید به سایت www.khorasan.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این سایت تا چهارشنبه 10 اسفندماه سال جاری فعال است و پس از انقضای مهلت به کسانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند کارت ورود به جلسه داده نمی‌شود.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: افرادی که موفق به قبولی در آزمون شده و به شهرستان‌ها و یا از شهرستان‌ها به مناطق کمتر توسعه یافته منتقل شوند پس از طی مراحل گزینش به صورت کارمند پیمانی دولت تغییر وضعیت داده و از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در گذشته فقط مجوز بکارگیری و استخدام 100 نفر نیرو در استان وجود داشت، گفت: با توجه دولت امسال نزدیک به 3هزار نفر از نیروهای قرارداد کار معین، پیمانی می‌شوند.

عبدالملکی اظهار داشت: زمینه برای جابجایی کارکنان در دستگاه‌های شهرستانی نیز فراهم شده و افراد واجد شرایط در صورت تقاضا می‌توانند در یکی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول