اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شعرا و مسئولان

همایش مشاعره ولایت در دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش مشاعره ولایت با حضور شعرا و مسئولان در دشتستان برگزار شد.

همایش مشاعره ولایت در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، همایش مشاعره ولایت بعد از ظهر امروز با حضور مدیران، معاونین، پرسنل، دبیران و جمعی از دانش‌آموزان شهرستان دشتستان در سالن پژوهش‌سرای متقین شهرستان دشتستان با شکوه هرچه تمام برگزار شد.

این همایش بزرگ با همکاری مرکز راهنمایی پسرانه استعداد‌های درخشان شهید کریمی و مرکز راهنمایی دخترانه تیزهوشان فرزانگان شهرستان دشتستان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این آئین گفت: این سری از مسابقات از فعالیت‌های مهم با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش است و توان خود را برای آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم ولایت و نقش والا و مهم ولی فقیه در هدایت جامعه به کار گرفته‌ایم.

عباسعلی اسدی اظهار کرد: در این مسابقه تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان‌های دشتستان و بوشهر که از مسابقات دور قبل به فینال راه یافته‌ بودند حضور داشتند و به صورت فشرده در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: از برگزارکنندگان این همایش به دلیل برگزاری این مسابقه به نحو احسن و دقت نظر در انتخاب موضوع تقدیر و تشکر می‌کنیم.

اسدی خاطرنشان کرد: شعر، پدیده‌ای است که با همه افراد جامعه بشری سر و کار دارد و هر یک از این افراد، بنا بر سطح فهم خود و انتظاری که از شعر دارد، می‌توانند از آن لذت ببرند و کسی نیست که به نوعی علاقمند به شعر نباشد.

این مسئول در همین راستا ابراز داشت: شعر زبان دل است و شعر گویاترین و روان‌ترین بیانی است که می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: در شعر هم مجال بیان احساس دل‌انگیز و هم‌ وزن و آهنگ شناخته شده‌ای در اختیار انسان قرار می‌دهد تا از ترکیب آن دو "احساس" دیگری بسازد.

اسدی اذعان داشت: در سطح شهرستان دشتستان شاعران فرهیخته‌ای وجود دارند و با تلاش‌ها و پیگیری‌های این عزیزان و مسئولان فرهنگی شهرستان دشتستان پیشرفت‌های چشمگیری را در ادبیات و عرصه شعر شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم که با تداوم این فعالیت‌ها می‌توانیم ادبیات دشتستان را در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

در ادامه برنامه دانش‌آموزان با زیبایی و لطافت خاص با هم به رقابت پرداختند و در پایان به برندگان هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول