اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

آمادگی شهرداری شادگان برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان از آمادگی کامل این شهرداری برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی خبر داد.

آمادگی شهرداری شادگان برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: توجه به درختکاری، گل‌کاری، توسعه فضای سبز شهری، رنگ‌آمیزی جداول، نورپردازی و افزایش روشنایی معابر، نظافت شهری، جمع‌آوری زباله‌ها و افزایش امکانات رفاهی در سطح شهر و پارک‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی است.

وی افزود: نظرات مردم در خصوص همه مسائل مربوط به شهر مورد توجه شهرداری قرار می‌گیرد و در این روزهای پایانی سال 90 به دنبال افزایش شتاب در خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

شهردار شادگان با بیان اینکه اتخاذ تدابیر خاص در ایام پایانی سال از برنامه‌های اصلی شهرداری شادگان است تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها و تدابیر این شهرداری جمع‌آوری دستفروشان ایجاد کننده سد معبر به منظور آسایش شهروندان و مسافران نوروزی است.

بنی‌نعیم خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که می‌توان به آنها اشاره کرد ترمیم آسفالت در خیابان‌ها، افزایش فضای سبز شهری و آمادگی نمازخانه‌های پارک‌ها و سطح شهر به صورت شبانه‌روزی هستند.

وی با تأکید بر اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر در ایام نوروز اظهار کرد: از چندین روز قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروز شهروندان شادگانی به نظافت و پاکسازی شهر خود پرداخته و در این زمینه همکاری‌های خوبی را با شهرداری نشان دادند.

شهردار شادگان افزود: شادگان با جاذبه‌های توریستی قابل توجهی که دارد می‌تواند میزان زیادی از مسافران و گردشگران را در ایام نوروز جذب کند.

بنی‌‌نعیم تصریح کرد: شادگان با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از نظر داشتن تالاب بین‌المللی با انواع پرندگان و ماهی‌ها و پوشش گیاهی و همچنین با وجود نخلستان‌های سرسبز، صنایع دستی و علاوه بر آن با داشتن هشت پارک تفریحی از جمله مناطق زیبا و جذاب و دیدنی در استان خوزستان به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: شهرداری شادگان با تمام امکانات خود آماده خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی و شهروندان شادگانی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول