اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر خبر داد

آمادگی کامل روانسر در استقبال از مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: کلیه تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان و مسافران نورورزی در این شهرستان اندیشیده شده است.

آمادگی کامل روانسر در استقبال از مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر جلال صفری امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان گفت: در نوروز امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از شهرستان روانسر بازدید کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود آمار گردشگران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یابد.

براساس گزارش فرمانداری، وی با اعلام اینکه در نوروز سال جاری غار قوری قلعه و سراب روانسر بیشترین بازدید‌کننده را داشته است، افزود: در شش ماه نخست امسال بیش از 165 هزار مسافر از غار قوری قلعه بازدید کرده‌اند و برای توسعه و ساماندهی مجموعه تفریحی توریستی این غار از ابتدای سال 1387 تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار روانسر تصریح کرد: برپایی چادر در بوستان‌ها و اماکن تفریحی، تجهیز و آماده کردن مهمانسراها، نمازخانه‌ها و چهار باب واحد آموزشی در قالب 40 اتاق برای اسکان مسافران، تهیه و توزیع نقشه اماکن اقامتی و دیدنی، نظارت بر قیمت بازار و عرضه کالا، تشکیل اکیپ تعمیرگاه سیار، استقرار تیم‌های پزشکی و امدادی در نقاط پرتردد و مواصلاتی شهرستان، برپایی سفره هفت سین و سیاه‌چادر و عرضه سوغاتی‌های محلی از جمله اقدامات مهم در استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی در روانسر است.

گفتنی‌است؛ غار قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، سراب جابری و طاق فرهاد، جنگل شبانکاره و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.

 انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول