اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان خبر داد

توزیع بلیت رایگان بازدید از غار علیصدر به 15 مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: به 15 نفر از میهمانانی که در نخستین ساعات روز نخست فروردین به همدان وارد می‌شوند، بلیت بازدید رایگان از غار شگفت‌انگیز علیصدر ارائه می‌شود.

توزیع بلیت رایگان بازدید از غار علیصدر به 15 مسافر نوروزی

 حسن اسلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آمادگی کامل کارکنان این شرکت در پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: شرکت سیاحتی علیصدر و مجتمع توریستی و تفریحی عباس‌آباد آمادگی کامل برای ارائه خدمات پذیرایی از گردشگران در تمام ایام سال به ویژه نوروز را دارد.

وی با بیان اینکه امسال ارائه تسهیلات و خدماتی چون توزیع کارت پستال، نقشه و بروشور در دستور کار است، ادامه داد: به 15 نفر از میهمانانی که در نخستین ساعات روز نخست فروردین ماه برای بازدید از پایتخت تاریخ و تمدن وارد استان همدان می‌شوند، بلیت بازدید رایگان از غار شگفت‌انگیز ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ابراز کرد: ایجاد کشیک برای پاسخگویی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مرکزی شرکت از دیگر اقداماتی بوده که برای نوروز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: رستوران‌ها، میهمانسراها، بازارچه‌ها، پارکینگ‌ها و امکانات رفاهی برای آسایش گردشگران در هر دو مجتمع زیر پوشش شرکت علیصدر مهیا شده است.

اسلامیان افزود: حضور در ویژه‌نامه‌ها، ماهنامه‌ها، مطبوعات ملی و محلی، اطلاع‌رسانی ویژه تحت عنوان آمادگی کامل برای خدمات‌دهی و پذیرایی از مسافران نوروزی نیز از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان سخنانش ابراز کرد: دو برنامه فرهنگی نیز از طریق میراث فرهنگی در تاریخ چهارم و نهم فروردین ماه با عنوان‌های "سیب هفتم" و "طنز کوسه گلیم" در محل مجتمع سیاحتی علیصدر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول