اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی کاشان خبر داد

توزیع 600 هزار برشور برای مسافران نوروزی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از چاپ بیش از 600 هزار بروشور، نقشه و راهنمای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

توزیع 600 هزار برشور برای مسافران نوروزی کاشان

حسین یزدان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: میراث فرهنگی کاشان با هدف ارائه خدمات بهتر به گردشگران در ایام نوروز با همکاری شهرداری و دیگر ارگان‌ها و نهادهای شهرستان اقدامات ویژه‌ای را مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ است.

وی افزود: برای اطلاع‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی شهرستان کاشان، 600 هزار برگ بروشور راهنمای اماکن تاریخی، گردشگری کاشان تهیه شده است.

یزدان‌مهر، تهیه بروشورهای تک برگی باغ فین، خانه بروجردی‌ها و موزه برای اولین سال، ارائه اطلاعات مورد نیاز مهمانان نوروزی و چاپ پوسترهایی از بناهای تاریخی کاشان و نصب آن در اماکن شهرستان را از جمله اقدامات میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی کاشان برای نوروز 91 برشمرد.

این مقام مسئول ایجاد کیوسک راهنمای مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرستان، استفاده از فناوری نوین و ایجاد پایگاه‌های اینترنتی رایگان در بناهای تاریخی جهت استفاده مسافران نوروزی و همچنین استفاده از فناوری بلوتوث در سطح شهرستان را از دیگر اقدامات میراث فرهنگی اعلام کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه بلوتوث دو زبانه فارسی و انگلیسی در باغ تاریخی فین کاشان خبر داد و گفت: مقدماتی در این زمینه برای معرفی آثار تاریخی موجود در باغ تاریخی فین کاشان به مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی آماده شده است.

وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ویژه موجود در شهرستان کاشان از جمله خانه‌های تاریخی مانند بروجردی‌ها، عامری‌ها، طباطبایی‌ها، عباسیان و باغ موزه تاریخی فین در کنار دیگر جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای قمصر، نیاسر و برزک، همه ساله میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی را به ویژه در ایام نوروز و فصل گل و گلاب به این شهرستان می‌کشاند. 

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول