اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار میرجاوه خبر داد

کاروان جهانی الی بیت‌المقدس از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شوند

خبرگزاری فارس: بخشدار میرجاوه گفت: کاروان جهانی الی بیت‌المقدس صبح روز پنج‌شنبه از طریق میل 72 میرجاوه وارد کشور جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

کاروان جهانی الی بیت‌المقدس از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شوند

حمیدرضا فخر رحیمی امشب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: صبح فردا کاروان جهانی الی بیت‌المقدس با استقبال مسئولان محلی و جمعی از سران طوایف و ریش‌سفیدان از مرز میرجاوه وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: اعضای این کاروان که عمدتاً از فعالان اجتماعی کشورهای، هند، پاکستان، اندونزی، فیلیپین و مالزی و دیگر کشورهای اسلامی هستند با هدف بیداری اسلامی و اعلان مظلومیت مردم فلسطین به کشورهای جهان این سفر را آغاز کرده‌اند.

بخشدار میرجاوه بیان داشت: رسیدن به منطقه غزه در فلسطین و اعلام مظلومیت مردم ستمدیده این دیار که سال‌ها است زیر چکمه‌های رژیم غاصب اسرائیل مورد تهاجم قرار گرفته‌اند از جمله اهداف این سفر است.

فخر رحیمی عنوان داشت: این کاروان پس از استقبال پرشور در مرز میرجاوه به سوی شهر زاهدان راهی شده و در میدان خاتم‌الانبیاء این شهرستان با اسکورت موتوری به سمت دانشگاه سیستان و بلوچستان مشایعت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: این کاروان طی مراسمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان هدف خود را از این سفر در دفاع از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین برای مردم استان بیان خواهند کرد و سپس به مقصد قم، استان را ترک می‌کنند.

گفتنی است: کاروان جهانی الی بیت‌المقدس در مرز کشورهای اردن، مصر، سوریه و لبنان با فلسطین اشغالی، راهپیمایی می‌کنند.

10 فروردین همزمان با روز جهانی زمین، اعضای کاروان آزادی الی بیت‌المقدس که بیش از هزار و 200 نفر از چهار قاره آمریکا، آفریقا، اروپا و آسیا هستند، به سمت مرزهای فلسطین اشغالی راهپیمایی خواهند کرد.

اعضای کاروان آزادی الی بیت‌المقدس از 80 کشور دنیا هستند که 300 تن از آنان دارای ملیت آسیایی بوده و بقیه از دیگر کشورهای دنیا هستند.

قرار است در روز جهانی زمین، انسان‌های آزاده سراسر جهان در برابر سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای خود به راهپیمایی بپردازند و در کشورهایی که سفارتخانه رژیم صهیونیستی وجود ندارد در میادین اصلی شهر تجمع کنند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول