اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

استقبال باشکوه مردم زاهدان از کاروان جهانی الی بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش کاروان جهانی الی بیت‌المقدس وارد زاهدان شد و مورد استقبال باشکوه مردم شیعه و سنی و مسئولان اجرایی سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.

استقبال باشکوه مردم زاهدان از کاروان جهانی الی بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان کاروان جهانی الی بیت‌المقدس هنگام ورود به زاهدان مورد استقبال گرم و باشکوه مردم در میدان خاتم‌الانبیا زاهدان قرار گرفتند.

مردم با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، الموت الموت للاسرائیل، ثورة ثورة حتی النصر، free free plistaine، from river to the sea plistaine will be free و "نصرمن‌الله و فتح قریب" این کاروان را مورد استقبال قرار دادند.

این کاروان همراه با رژه موتوری تا دانشگاه سیستان‌ و ‌بلوچستان اسکورت شده و اهداف خود را در این دانشگاه اعلام می‌کنند.

برنامه رسمی استقبال از کاروانیان، در مقابل مسجد قدس دانشگاه دولتی زاهدان برگزار شد و در این مراسم علاوه بر اجرای سرود، مسئولان استانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

این کاروان قرار است با گذر از 11 استان سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به سمت ترکیه حرکت کند.

این کاروان قرار است در 30 مارس، روز زمین با پیوستن شاخه‌های اروپایی و آفریقایی و نمایندگانی از آمریکا و اقیانوسیه راهپیمایی جهانی الی بیت‌المقدس را برگزار کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول