اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

همراهی با کاروان الی بیت‌المقدس افتخاری برای ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: همراهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از طریق کاروان جهانی الی بیت‌المقدس افتخاری برای ایران و ملت آن است.

همراهی با کاروان الی بیت‌المقدس افتخاری برای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان لطیف صادقی ظهر امروز در مراسم استقبال از کاروان جهانی الی بیت‌المقدس در میدان خاتم‌الانبیای زاهدان اظهار داشت: این یک روز تاریخی است و امروز برای ایجاد انگیزه و فعال کردن مردم دنیا همراهی با این کاروان منادی آزادی بسیار تاثیرگذار خواهد بود که ندای انسان‌های مظلوم به گوش جهانیان برسد.

وی افزود: آرمان‌های متعالی نجات فلسطین نشأت گرفته از تفکر امام (ره) بود که با آگاهی و دوراندیشی در این مسئله حساسیت ویژه‌ای نشان دادند.

فرماندار زاهدان بیان داشت: علاوه بر ملت شریف ایران، سایر فعالان سیاسی و اجتماعی دنیا در زمینه فعالیت این آرمان پیشقدم شدند و امروز ما شاهد اینچنین کاروان‌هایی که برای آزادی کشور فلسطین ندای وحدت و لبیک سر می‌دهند هستیم.

صادقی اضافه کرد: از کشورهای هندوستان، پاکستان، اندونزی، فلسطین، فیلپین، مالزی، در این کاروان حضور دارند و به سمت غزه در حرکت هستند.

وی تصریح کرد: این افتخاری برای استان ماست که همراه و مشوق کسانی هستیم که افتخارآمیز در جهان برای نجات فلسطین مظلوم در مقابل اسرائیل غاصب قدم برمی‌دارند و به دنبال آرمان تعریف شده امام راحل به اهداف دور دست امام نزدیک‌تر می‌شویم.

فرماندار زاهدان یادآور شد: ما در زمینه حمایت از این قبیل گروه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

صادقی بیان داشت: مقام معظم رهبری کلیت موضوع را در آخرین نماز جمعه‌ای که برگزار شد روشن کرد و شفاف فرمودند: "که ما حامی تمام کسانی هستیم که در بحث مبارزه با فلسطین قدم برمی‌دارند و افتخار کرده و از آنها با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

وی گفت: دنیای کنونی که دنیای فعالیت رسانه‌هاست می‌تواند در تضعیف دشمنان بسیار تاثیرگذار باشد و فقط ایران در این مبارزه تنها نیست همان‌طور که می‌بینیم سایر کشورها در موج بیداری اسلامی در این حرکت تاثیرگذار سهیم هستند.

فرماندار زاهدان ادامه داد: داستان غم‌انگیز تصرف خاک فلسطین و بیت‌المقدس همیشه در تفکرها و قلب‌ها و اذهان مردم پاک جاودانه می‌ماند.

صادقی افزود: امروز روز تاریخی است که ما میزبان حرکت این کاروان منادی آزادی می‌باشیم و انسان‌های آزاده‌ای را که با اسرائیل در مقابله هستند، پذیرا هستیم.

وی عنوان کرد: همان‌طوری که دیدید کشور مصر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در جنبش بیداری به این هدف شکل گرفت و خاصه گفته مردم مصر حمایت از مردم فلسطین و آزادی آنها بود.

فرماندار زاهدان اضافه کرد: امیدواریم این حرکت‌ها همیشه مستمر و پویا ادامه یابد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول