اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاروان آزادی الی بیت المقدس فردا وارد ایران می‌شود

استقبال مردم قم از کاروان الی ‌بیت‌المقدس در روز جمعه

خبرگزاری فارس: عضو ستاد مرکزی کاروان الی بیت‌المقدس گفت: این کاروان فردا وارد زاهدان می‌شود و جمعه صبح وارد شهر مقدس قم خواهد شد.

استقبال مردم قم از کاروان الی ‌بیت‌المقدس در روز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا نوری در نشست خبری ظهر امروز ستاد مرکزی کاروان الی بیت‌المقدس که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد از راهپیمای این کاروان در مرزهای کشورهای اردن، مصر، سوریه و لبنان با فلسطین اشغالی خبر داد و اظهار کرد: 10 فروردین همزمان با روز جهانی زمین، اعضای کاروان آزادی الی بیت‌المقدس که بیش از هزار و 200 نفر از چهار قاره آمریکا، آفریقا، اروپا و آسیا هستند، به سمت مرزهای فلسطین اشغالی راهپیمایی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اعضای کاروان آزادی الی بیت‌المقدس از 80 کشور دنیا هستند که 300 تن از آنان دارای ملیت آسیایی بوده و بقیه از دیگر کشورهای دنیا هستند.

عضو ستاد مرکزی کاروان آزادی الی بیت‌المقدس با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از 400 تشکل مردم نهاد از سر تا سر جهان، 22 تشکل در کرانه باختری و نوار غزه، 200 تشکل مردم نهاد در ایران، سید حسن نصرالله، دولت لبنان و 450 شخصیت مطرح سیاسی فرهنگی سراسر جهان از این کاروان اعلام حمایت کرده‌اند، اظهار داشت: قرار است در روز جهانی زمین، انسان‌های آزاده سراسر جهان در برابر سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای خود به راهپیمایی پرداخته و در کشورهایی که سفارتخانه رژیم صهیونیستی وجود ندارد در میادین اصلی شهر جمع شوند.

وی با اشاره به اهمیت استقبال از این افراد در حمایت از تفکر مقاومت اعلام کرد: این کاروان فردا از طریق شهر زاهدان وارد میهن اسلامی خواهد شد و جمعه صبح نیز به شهر مقدس قم می‌رسد که استقبال از این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل از مردم انقلابی ایران و قم درخواست می‌کنیم برای مراسم استقبال از این فعالان حقوق بشر، تلاش خود را به کار گیرند.

نوری با بیان اینکه کاروان آزادی مرکزی الی بیت‌المقدس اهداف خاصی را برای آزادسازی فلسطین اشغالی دنبال می‌کند، اعلام کرد: احقاق حق آوارگان فلسطینی مبنی بر بازگشت به وطن، توقف یهودی‌سازی بیت‌المقدس، برقراری صلح در منطقه و نابودی اسرائیل از جمله اهداف کاروان مرکزی الی بیت‌المقدس است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول