اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بهار 91 صورت می‌گیرد

استقبال سبزواری‌ها از مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت: مردم دیار کهن سبزوار، مراسم استقبال از مسافران نوروزی و زائران بارگاه رضوی را در این سرای باستانی برگزار می‌کنند.

استقبال سبزواری‌ها از مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی

حشمت‌الله متین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: مردم دیار کهن سبزوار، خاستگاه قیام سربداریه، مراسم استقبال از مسافران نوروزی و زائران بارگاه منور و مضجع شریف رضوی را در این سرای باستانی و تاریخی و شهر حاشیه کویری، با اجرای مراسم زیبای چاوشی‌خوانی و نیز اجرای نمایش آیینی اسب چوبی آغاز و در ادامه با ارائه خدمات امدادخودرو، بازی کودکان، خدمات مورد نیاز گردشگران و غذاهای سنتی در محل پارک بهمن واقع در حاشیه کمربندی شهر سبزوار این عزیزان را همراهی می‌کنند.

متین‌فر افزود: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سبزوار به منظور تکریم به هم‌وطنان گرامی و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر، چندین مکان اقامتی در محور ورودی و حاشیه جاده کمربندی شهر سبزوار از جمله مدارس، کانکس‌ها، چادرها  و ...، برای اسکان مسافران پیش‌بینی و مهیا کرده است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین به منظور آشنایی بیشتر این عزیزان نمونه‌هایی از تصاویر و قابلیت‌های مکان‌های تاریخی و گردشگری سبزوار در قالب بروشورهای گردشگری، بنر‌های تبلیغاتی، پورتال‌های سطح شهر و حاشیه میادین ورودی، نمایشگاه‌‌های بین‌المللی در سطح کشور و نیز نمایشگاه‌های تخصصی در داخل شهرستان، رسانه‌های مکتوب و تصویری و ... به گردشگران معرفی کرده‌ایم.

متین‌فر خواستار همکاری تمام همشهریان با فرهنگ سبزواری، با ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان به ‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و مسافران نوروزی شد.

شهرستان سبزوار دروازه ورودی استان خراسان‌رضوی و در مسیر کریدور شمال، جنوب، شرق و غرب کشور قرار دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول