اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سفر به سراب

فرماندار سراب مسافر نوروزی دعوت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب از مسافرانی که در نوروز قصد سفر دارند، دعوت کرد تا چند روزی را مهمان مردم مهماندوست مردم این شهرستان باشند.

فرماندار سراب مسافر نوروزی دعوت کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدرضا بیرامی در جمع مسئولان شهرستان سراب با اعلام تشکیل ستاد نوروزی استقبال از مسافران نوروزی در فرمانداری سراب اظهار کرد: این ستاد با ایجاد هماهنگی‌های لازم تمهیدات لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم کرده است.

وی با اشاره به جاذبه‌های فراوان گردشگری منطقه سراب افزود: کوهپایه‌های زیبای "بزغوش" و دربند "میراکوه سلطان" و آب‌های گرم معدنی اردها، "شالقون"، "بزغوش" و طبیعت زیبای "سهزاب" از نقاط دیدنی شهرستان سراب است.

فرماندار سراب همچنین از مساجد تاریخی جامع سراب، روستای اسنق، موزه مردم‌شناسی آذربایجان، کتیبه سنگی "رازلیق" و "نشتبان" به‌عنوان آثار باستانی سراب نام برد.

فرماندار سراب ادامه داد: مقرر شده تا شهرداری با نصب بنر و تابلوهای اطلاع‌رسانی و تنظیف معابر و میادین عمومی شهر نسبت به ایجاد رفاه و آسایش میهمانان نوروزی اقدام کند.

وی همچنین از آماده کردن نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی و آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی به‌عنوان بخش دیگری از تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه یاد کرد.

فرماندار سراب از بانک‌ها خواست به منظور تامین پول مورد نیاز مسافران عابر بانک‌های خود را به حد کافی تجهیز کنند تا مشکلی پیش نیاید.

رئیس شورای اداری سراب خاطرنشان کرد: برخی مساجد و حسینیه‌ها نیز آماده اسکان مسافران در موارد ضروری خواهند بود ضمن اینکه مهمانسرای جهانگردی سراب نیز آماده پذیرایی از مسافران است. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول