اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

مطالبات مردم در مجلس نهم باید با جدیت پیگیری شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم آزادشهر و رامیان در مجلس نهم گفت: رسیدگی به خواسته‎های منطقی مردم به ویژه پیگیری مطالبات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از اولویت‌های مجلس نهم است که با جدیت دنبال می‎شود.

مطالبات مردم در مجلس نهم باید با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری در دیدار با مردم نگین‎شهر با تمجید از حضور بیش از 94 هزار نفر از واجدین شرایط حوزه انتخابیه که 85 درصد جمعیت رأی‎دهندگان این حوزه را شامل می‎شود اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز واقعی و اصلی این انتخابات مردم هستند که برای دفاع از آرمان‎ها و ارزش‎هایی که به سختی به دست آوردند به پای صندوق‎های رأی آمدند و سیلی محکمی را به گوش دشمنان نواختند تا آنان را از خواب غفلت بیدار کنند لذا به سهم خودم خلق این حماسه بزرگ را به شما تبریک و تهنیت عرض می‎کنم.

وی تصریح کرد: استان گلستان به لحاظ برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند شفاف یکی از بهترین استان‎های کشور شناخته شد و از بابت حضور در مقایسه با دوره‎های قبل جهش خیره‎کننده‎ای داشته است.

منتخب مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه انتخابیه شهرستان‎های آزادشهر و رامیان از نخستین شهرستان‎های کشور بود که سلامت و صحت برگزاری انتخابات آن مورد تائید شورای نگهبان و وزارت کشور قرار گرفت و این اتفاق مهم و مبارک به وقوع نمی‎پیوست مگر با تلاش و همکاری همه مسئولان و حضور حداکثری و توأم با احساس مسئولیت مردمی ولایت‎مدار در پای صندوق‎های رأی که واقعا حماسه آفریدند و شایسته تقدیر هستند.

صابری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به منتخبین مردم در مجلس نهم اذعان داشت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و تصمیم‎گیری‎های اصولی که بر پایه خرد و تدبیر گرفته شود از خواسته‎های ولایت فقیه است و ما به عنوان نمایندگان قانونی شما تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیگیر مطالبات و خواسته‎های معقولانه شما باشیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان برای بزرگی ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول