اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

آغاز توزیع میوه شب عید در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با 23 اسفند توزیع میوه شب عید در استان زنجان آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

آغاز توزیع میوه شب عید در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، محمد قربانلو در بازدید از مراکز توزیع میوه با اشاره به توزیع گسترده سیب و پرتقال در سطح استان گفت میوه اختصاص یافته به شهرستان‌ها از 48 ساعت قبل به مراکز توزیع آنها ارسال شده و همزمان با مرکز استان در همه نقاط استان میوه توزیع خواهد شد.

وی تعداد مراکز توزیع میوه در شهر زنجان را 37 نقطه اعلام نموده اظهار داشت: پراکندگی مناسب مراکز توزیع سبب بهره‌مندی بهتر مردم شریف از میوه خواهد شد.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه قیمت میوه ها گفت هر کیلو پرتقال با قیمت 12 هزار ریال و سیب 15 هزار ریال عرضه خواهد شد.

کیفیت مطلوب و مناسب میوه‌ها از مطالبی بود که قربانلو با اشاره به آن عنوان کرد و گفت: سیب و پرتقال ارائه شده در مراکز توزیع از محصولات داخل کشور بوده و خریداران محترم در هنگام خرید این مطلب را تائید خواهند کرد.

قربانلو خاطر نشان ساخت: در راستای تنطیم بازار روزهای مصادف با ایام پایانی سال و همزمان با توزیع میوه، توزیع سایر اقلام مصرفی از جمله مرغ و گوشت منجمد، برنج و روغن در نمایشگاههای بهاره و فروشگاه‌های سطح شهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول