اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

دستگاه‌های اجرایی با اردوهای راهیان‌نور همکاری کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: دستگاه‌های اجرایی با اردوهای راهیان‌نور همکاری کنند.

دستگاه‌های اجرایی با اردوهای راهیان‌نور همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی ‌در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی به آسانی دست از تلاش برای مقابله با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌کشند و این امر، مسئولیت مدیران به ویژه مدیران فرهنگی جامعه را دوچندان کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دشمنان در عرصه‌های فرهنگی برای مقابله با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نسل جوان جامعه را نشانه گرفته و تلاش خود را برای ایجاد رخنه و شکاف در تفکرات این نسل با بهره‌گیری از امکانات رسانه‌ای و مجازی خود دارند.

دهقائدی بیان داشت: آشنایی جوانان و نسل جدید انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا، ‌امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی از مسائلی است که نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و باید با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت موجود در راستای مبارزه با اهداف شوم دشمنان گام برداریم.

وی در همین راستا اضافه کرد: اردوهای راهیان‌نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از مسائل مهمی است که هر ساله به منظور آشنایی و تجدید خاطره با اهداف و آرمان‌های والای شهدا و بازخوانی حوادث هشت سال نبرد مقدس صورت می‌گیرد و باید برای آشنایی نسل جوان با شهدا در اردوهای راهیان‌نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنگ هشت ساله با توجه خاص به نسل جوان و نوپای جامعه برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول ابراز داشت: در سال گذشته با همکاری فعال مسئولان در مرکز شهرستان و بخش‌های همجوار توانستیم مبلغ 270 میلیون ریال به ستاد راهیان‌نور شهرستان دشتستان کمک کنیم ولی در سال جاری تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته و از مسئولان می‌خواهیم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان و بخش‌ها تا پایان وقت اداری 28 اسفند نسبت به ارائه کمک‌های خود به ستاد راهیان‌نور شهرستان کمک کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان تصریح کرد: مسئولان با کمک در این عرصه می‌توانند زمینه آشنایی جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا را فراهم کنند و زمینه را برای تداوم تفکر شهدا و ایثارگران نظام اسلامی فراهم آوردند.

دهقائدی متذکر شد: کمک به راهیان‌نور کمک به همه شهرستان است زیرا مردم سراسر شهرستان دشتستان در اردوهای راهیان‌نور شرکت دارند و از خدمات این اردوها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول