اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند:

سطح اعتقادی، تربیتی و علمی دانش‏آموزان ارتقا می‏یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند تاکید کرد: با برنامه‏ریزی منسجم و هماهنگ در سال آینده می‏توان سطح اعتقادی، تربیتی و علمی دانش‏آموزان را ارتقا بخشید.

سطح اعتقادی، تربیتی و علمی دانش‏آموزان ارتقا می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: در سال آینده باید با برنامه‏ریزی منسجم و هماهنگ سعی شود تا سطح اعتقادی، تربیتی و علمی دانش‏آموزان منطقه ارتقا یابد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند بیان داشت: یکی از مهم‏ترین کارهایی که در حوزه تعلیم و تربیت باید مد نظر قرار گیرد، توجه به جامعه هدفی است که دانش‏آموزان را تربیت می‏کنند و آن خانواده آنان است و با طرح برنامه‏هایی باید به فکر تحکیم بیش از پیش خانواده باشیم.

وی به موضوعات مطرح شده در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند در سال 1390 اشاره و تصریح کرد: بیان فرازهایی از آیین‏نامه شورای آموزش و پرورش، گزارش عملکرد یک‏ساله شورای آموزش و پرورش و چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در شهرستان از جمله مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اینکه شهرستان در رشد کیفی آموزشی و پرورشی سرعت بهتری گرفته است، افزود: کسب رتبه‏های برتر علمی در المپیادها و مسابقات علمی نشان‏دهنده رشد بیش از پیش علمی در شهرستان است که امیدواریم با برنامه‏ریزی بهتر، این موضوع در سال آینده روند مناسب‏تری به خود بگیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول