اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد

تأثیر سفرهای استانی دولت در توسعه البرز

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چهار دوره سفر استانی هیئت دولت به البرز تأثیر زیادی در حل مشکلات منطقه داشته است.

تأثیر سفرهای استانی دولت در توسعه البرز

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای دولت نهم شاهد بودیم که رئیس جمهور و هیئت دولت در فواصل بسیار کمی به مناطق مختلف کشور سفر کرده و جلسه هیئت دولت را در آن استان برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ابتدا موانع و بدگویی‌های بسیاری درباره سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح می‌شد، تا اینکه دستاوردهای آن نمایان و مردم به صورت ملموس با آن آشنا شدند.

* پیام مهم دفاع رهبری از سفرهای استانی دولت

این مسئول با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه سفرهای استانی کار ارزشمند و خوبی است، گفت: دفاع معظم‌له از برنامه دولت در درون خود پیام بسیار مهمی دارد.

اکبریان گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب از یک کار دفاع می‌کنند، به طور قطع تمام جوانب و نقاط ضعف و قوت را به طور دقیق و کامل بررسی و در نهایت چنین فرمایشی را بیان فرموده‌اند.

وی تأکید کرد: این حمایت هم بی‌دلیل نیست و امروز دستاوردهای سفر استانی هیئت دولت مشخص و ملموس است.

* دستاوردهای سفر استانی دولت به استان البرز

نماینده مردم کرج در خانه ملت در ادامه به تشریح دستاوردهای چهار سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به البرز پرداخت و گفت: برخی از مسائل وجود دارد که مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باید با تمام جوانب آن آشنا شوند.

اکبریان گفت: به عنوان نمونه نمی‌شود در تهران نشست و برای رفع مشکلات مردم در روستاهای اطراف ساوجبلاغ برنامه‌ریزی کرد، چرا که این برنامه‌ها به طور قطع کارشناسی و همه‌جانبه نخواهد بود.

وی افزود: خوش‌بختانه با حضور مکرر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان البرز، مدیران ارشد با مشکلات ما از نزدیک آشنا شده و برای رفع آنها طرح‌هایی را تصویب کردند.

* تلاش برای اجرای تمام مصوبات استانی

اکبریان خاطرنشان کرد: اگر چه تمام طرح‌ها و مصوبات سفر هیئت دولت به البرز تحقق نیافته است، اما با این حال مردم تفاوت‌ها را با گذشته درک کرده‌اند.

وی در پایان از مدیران ارشد استانی و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی خواست تا در سال 91 تلاش خود را برای اجرای کامل مصوبات استانی سفر هیئت دولت به البرز انجام دهند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول