اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

جهش سریع البرز در سال 90

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تأکید کرد: در سال 90 جهشی سریع و بزرگ در استان البرز برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه انجام شد.

جهش سریع البرز در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آخرین جلسه شورای عالی اداری البرز عصر امروز به ریاست عیسی فرهادی استاندار البرز و مدیران دستگاه‌های مختلف و نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عیسی فرهادی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: در سال 90 مهترین اولویت ما اجرای قانون تشکیل استان البرز از طریق افزایش اختیارات و ارتقاء ساختار ادارات و دستگاه‌های اجرایی بود.

وی تصریح کرد: خوش‌بختانه تمام ادارات مستقر در این منطقه در سال 90 به اداره‌کل استانی ارتقاء یافت و اعتبارات اختصاص یافته به ویژه در حوزه عمرانی با افزایش چشم‌گیر رو به ‌رو بود.

* جهاد مسئولان و مدیران البرزی در سال جهاد اقتصادی

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال 90 گفت: معظم‌له امسال را به نام جهاد اقتصادی مزین فرمودند و حرکت دستگاه‌های استان به فرمان رهبری معظم انقلاب جهادی بود.

فرهادی تأکید کرد: این تلاش‌ها موجب شد که جهشی بزرگ و سریع برای حل مشکلات و توسعه همه‌جانبه در استان ایجاد شود و مردم به خوبی تفاوت‌ها با گذشته را درک می‌کنند.

* برگزاری پرشور انتخابات، افتخاری دیگر در کارنامه البرز

وی مهم‌ترین موفقیت حاصل شده در سال 90 را برگزاری سالم‌، قانونمند نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیف کرد و گفت: حضور گسترده مردم در این عرصه افتخاری دیگر به کارنامه افتخارات کرج و مناطق مختلف استان البرز اضافه کرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: هم‌چنین در روز بیست و یکم اسفند چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در فاصله کوتاهی با سفر سوم انجام شد که مصوبات بسیار خوبی برای تسریع در حرکت توسعه‌ای استان به تصویب هیئت وزیران رسید.

فرهادی افزود: مسئولان و مدیران البرزی باید برای اجرای این مصوبات تلاش شبانه‌روزی انجام داده و نهایی شدن کارها و پروژه‌ها،‌ گام بزرگی برای پیشرفت استان برداشته می‌شود.

وی تأکید کرد: البته اجرایی شدن 76 درصد مصوبات سه سفر قبلی رئیس جمهور و هیئت وزیران نشان می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی در این استان تلاش‌های بی‌وقفه و جهادی انجام داده و امیدوارم با حمایت دولت این روند در سال 91 تداوم داشته باشد.

* سال 91، سال رونق و شکوفایی البرز است

استاندار البرز با اشاره به برنامه‌های پیش روی استان در سال آینده گفت: به طور قطع در سال 91 شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش البرز با همت و جهاد همه‌جانبه مردم و مدیران استانی خواهیم بود.

فرهادی در پایان تأکید کرد: با توجه به شور و نشاط گسترده در میان مردم و روحیه خدمت‌گذاری مسئولان، معتقدم که سال 91 تبدیل به سال شکوفایی استان البرز خواهد شد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول