اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال نوجوانان کشور

سوهان گل محمد قم در خانه از سد جاوید البرز گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در دیداری خانگی از مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از سد میهمان خود جاوید البرز عبور کرد.

سوهان گل محمد قم در خانه از سد جاوید البرز گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین روز از برگزاری مسابقات فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم با پیروزی پر گل نوجوانان شایسته تیم فوتبال سوهان گل محمد قم همراه بود تا این تیم یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را در مرحله گروهی رقابت‌های امسال با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذارد.

این تیم امسال با جذب بازیکنان مستعد و آینده دار فوتبال قم از رده‌های سنی پایه در رقابت‌های فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور یافته است و بعد از کسب آمادگی بسیار خوب در تمرینات و اردوهای آماده سازی پیش از آغاز مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، در جدالی حساس در خانه میزبانی تیم فوتبال نوجوانان جاوید البرز را در هفته بیست و یکم بر عهده داشت که در نهایت با شش گل از سد میهمانش عبور کرد و صاحب سه امتیاز شد.

در این مسابقه که به میزبانی سوهان گل محمد قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، بازیکنان سوهان گل محمد قم با اینکه نسبت به میهمان خود کاملا بهتر بازی می‌کردند و چندین موقعیت خوب گلزنی نیز داشتند اما نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند، در نهایت به پیروزی با شش گل بسنده کردند تا روز نخست رقابت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شاگردان حامد اسماعیلی در تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم بعد از کسب پیروزی در روز نخست رقابت‌ها در خانه خود مقابل تیم جاوید البرز، در روز دوم در جدالی بسیار مهم‌تر و حساس‌تر مقابل یکی از دو نماینده استان مرکزی خواهند ایستاد.

نوجوانان سوهان گل محمد به عنوان نماینده فوتبال استان قم در گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور با تیم‌های نوجوانان جاوید البرز، آبی پوشان مرکزی، مقاومت تهران، صنعت ذوب تهران، گسترش فولاد مرکزی همگروه است.

نماینده فوتبال قم همچنین در دیداری حساس باید به مصاف یکی دیگر از تیم‌های پیروز روز نخست بازی‌های گروه ششم یعنی تیم فوتبال نوجوانان آبی پوشان مرکزی برود که این مسابقه بازی جذابی خواهد بود.

آبی پوشان مرکزی نیز در روز نخست بازی‌ها، موفق به کسب برتری پر گل در دیدار با همشهری خود یعنی گسترش مرکزی شده‌اند و هم اکنون به لطف تفاضل گل بهتر حتی نسبت به تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در رده دوم جدول رده بندی گروه ششم ایستاده‌اند.

در پایان پنج روز رقابت شش تیم حاضر در گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، دو تیم به مرحله نهایی رقابت‌ها و جمع 16 تیم برتر صعود خواهند کرد تا برای قهرمانی با حریفان رقابت کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول