اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال

3 بازرس به نحوه فعالیت تاکسی‌های اصفهان نظارت دارند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز سه بازرس به صورت محسوس و نا‌محسوس به فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهرستان اصفهان نظارت می‌کنند.

3 بازرس به نحوه فعالیت تاکسی‌های اصفهان نظارت دارند

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت سازمان تاکسی‌رانی اصفهان در ایام نوروز اظهار داشت: این سازمان نیز در ایام نوروز سرویس‌دهی به مسافران را در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان برای ایام نوروز 91 اشاره کرد و افزود: 9 شرکت در سطح شهرستان اصفهان برای سرویس‌دهی به مسافران در ایام نوروز فعال شده‌اند که این شرکت‌ها در مکان‌های پرتردد اصفهان و استقرار مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان تصریح کرد: این شرکت‌ها در ایام نوروز در مکان‌هایی هم‌چون باغ قدیر، باغ فدک، میدان امام(ره)، پل خواجو، میدان انقلاب، منارجنبان، باغ پرندگان و سایر نقاط پرتردد و استقرار مسافران نوروزی مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی اقدامات و هماهنگی‌های مورد نیاز در این زمینه با مجموعه‌های فعال در اصفهان صورت گرفته است، اضافه کرد: تعداد تاکسی‌های فعال در ایام نوروز برای سرویس‌دهی به مسافران نیز به میزان تقاضای مسافران بستگی دارد.

عسگری‌نژاد با اشاره به اینکه در ایام نوروز سه بازرس به صورت محسوس و نا‌محسوس به فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهرستان اصفهان نظارت می‌کنند، تأکید کرد: این افراد به نحوه سرویس‌دهی این تاکسی‌ها به مسافران به صورت کامل نظارت کرده و قیمت‌های دریافتی از مسافران را نیز کنترل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 5686100 شماره تلفن بازرسی تاکسی‌رانی اصفهان است، ادامه داد: در ایام نوروز 90 نیز حدود 12 شرکت نیز به منظور سرویس‌دهی به مسافران در ایام نوروز در سطح شهرستان اصفهان فعال بوده‌اند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان بیان داشت: در سال جاری با توجه به کاهش تعداد چادر‌خواب‌ها در اصفهان، شرکت‌های مورد نظر نیز برای سرویس‌دهی به مسافران در ایام نوروز کاهش یافته است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول