اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کرج خواستار شد

وحدت و همدلی مدیران استان البرز برای خدمت‌رسانی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج از مدیران استان البرز خواست تا با وحدت و همدلی برای توسعه این استان و خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.

وحدت و همدلی مدیران استان البرز برای خدمت‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آخرین جلسه شورای عالی اداری استان البرز عصر امروز با حضور مدیران ارشد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراها برگزار شد.

در بخشی از این جلسه حجت‌الاسلام محسن کازرونی نماینده ولی فقیه و خطیب جمعه کرج طی سخنانی اظهار داشت: رمز موفقیت و سربلندی انقلاب اسلامی طی سه دهه اخیر هدایت‌های رهبری و همدلی مردم و مسئولان بوده است.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر نبود نظارت‌های امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین وحدت مردم و مسئولان تاکنون دشمنان در تحقق نقشه‌های شوم خود موفق می‌شدند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بنابراین برای حفظ دستاوردهای انقلاب و توسعه همه جانبه کشور به ویژه تحقق اسناد بالادستی نظام، باید این وحدت و همدلی حفظ شود.

* خدمت به مردم به ویژه محرومان عبادتی ارزشمند است

کازرونی با اشاره به احادیث و روایات مستند از نظرات پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) مبنی بر لزوم خدمت بی‌منت به مردم گفت: به طور قطع خدمت به مردم در یک نظام اسلامی عبادتی ارزشمند است.

وی افزود: مسئولان باید از فرصتی که در اختیار آنها برای خدمت بی‌منت به مردم گذاشته شده است، بیشترین استفاده را برده و نام و یادگار نیکی از خود بر جای گذارند.

خطیب جمعه کرج تاکید کرد: خوشبختانه روحیه ولایت‌مداری و جهادی در میان مسئولان و مدیران استان البرز وجود دارد و تعامل و همکاری خوبی که با نمایندگان ولی فقیه در این استان صورت گرفته، دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه داشته است.

* با شایعات مبارزه کنیم

کازرونی یکی از آفت‌های خدمت‌رسانی وجود شایعات بسیار در سطح جامعه دانست و گفت: برخی از این شایعات مانند عزل و نصب مدیران موجب ناامیدی و دلسردی مردم می‌شود.

وی تاکید کرد: بنابراین باید با تمام توان با این پدیده شوم برخورد کرد و اجازه نداد که ذهن مردم و افکار عمومی جامعه ملتهب و مشوش شود.

* تلاش برای اجرای مصوبات سفرهای استانی

نماینده ولی فقیه در مرکز استان البرز با اشاره به مصوبات چهار دوره سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت گفت: خوشبختانه طرح‌های ارزشمندی برای توسعه استان به تصویب رسیده است که دستگاه‌ها و مدیران اجرایی باید با تمام توان برای اجرایی کردن آنها تلاش کنند.

کازرونی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همدلی مسئولان و مدیران اجرایی استان البرز و حمایت‌های مردم، سال 91 شاهد توسعه همه‌جانبه استان البرز و افزایش خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه باشیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول