اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز

65 کلاس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی چرام است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: در نوروز امسال 65 کلاس درس این شهرستان از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

65 کلاس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی چرام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: طهارت نفس و تقویت روابط دوستانه و تحول حال از عمده‌ترین درس‌های نوروز است.

جمالی افزود: موضوع اسکان نوروزی از مسائل مهمی است که همواره در نشست‌های ستاد سفر مورد تاکید مسئولان چرام بوده و برای اجرای این وظیفه سنگین تاکید داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن آسایش و رفاه مسافران نوروزی و حفظ شئونات اسلامی و حفاظت و حراست از اموال آموزشگاه‌ها و مدارس از مسائل مهمی است که مدیران در پذیرش میهمانان نوروزی باید به آن توجه خاص داشته باشند.

جمالی در ادامه بیان کرد: در نوروز امسال 21 پایگاه پذیرش در چرام فعالیت دارند که تعداد 412 نفر میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی بهار فرا می‌رسد فرصتی است که بر عملکرد گذشته مروری داشته باشیم و درس‌هایی را از گذشته بگیریم.

جمالی افزود: آموزش و پرورش به عنوان کمیته اسکان شهرستان چرام تمامی تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی را در نظر گرفته و در این ایام همه امکانات رفاهی و بهداشتی در اختیار معلمان و خانواده آن‌ها قرار می‌گیرد و در کنار آن نیز بسته‌های فرهنگی به آن‌ها هدیه داده می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که بحث سفرهای نوروزی با توجه به عنایات دولت و مسئولان به انجام سفرهای آسان،ساده و فراگیر یکی از مباحث اصلی و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش است، گفت: در این ایام 65 کلاس و دو مدرسه شبانه‌روزی جهت میزبانی هر چه با‌شکوه‌تر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول