اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین

دانش آموزان ورامینی آموز‌ه‌های پیشگیری از حوادث را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: توسط مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین دانش آموزان ورامینی آموز‌ه‌های پیشگیری از حوادث را فرا گرفتند.

دانش آموزان ورامینی آموز‌ه‌های پیشگیری از حوادث را فرا گرفتند

حمید ارسطوئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: ‌به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال،‌ آموزش‌های لازم به دانش آموزان بیش از 40 دبیرستان ورامین ارائه شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: این آموزش ها شامل خطرات مواد آتش‌زا،‌ نکات ایمنی مواجهه با مواد خطرناک و قابل اشتعال، پیشگیری از مواجهه با خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه و نیز روش‌های مقابله با آتش سوزی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تا روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال با حضور در مدارس مختلف نسبت به ارایه آموزش‌های لازم به دانش آموزان به عنوان جامعه هدف اقدام می کنند تا از حوادث احتمالی روز چهارشنبه سوری جلوگیری کنند.

ارسطوئیان افزود: ‌در این راستا سی دی و بروشورهای آموزشی متعددی نیز تهیه و در اختیار دانش آموزان و شهروندان ورامینی قرار گرفته ست.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های انجام شده در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین سبب شد که چهارشنبه پایان سال در سال گذشته بدون هیچ گونه حادثه سپری شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تصریح کرد:‌ از روز سه شنبه تمام ایستگاه های آتش نشانی ورامین با ماشین آلات سبک و سنگین و پیشرفته آتش نشانی در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز حادثه بتوانند نسبت به جلوگیری و رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول