اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد

آمادگی 36 پایگاه اورژانس کردستان برای ارائه خدمات

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی 36 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای و 9 ایستگاه سلامت در ایام تعطیلات نوروز امسال در سطح استان کردستان خبر داد.

آمادگی 36 پایگاه اورژانس کردستان برای ارائه خدمات

طیب قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: 36 پایگاه پیش‌بیمارستانی و 9 ایستگاه سلامت در استان کردستان در تمام ایام نوروز امسال به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران هستند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی کردستان مجهز به آمبولانس و تجهیزات پزشکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین اضافه کرد: از 9 ایستگاه سلامت، 2 ایستگاه در مبادی ورودی شهر سنندج و 7 ایستگاه دیگر در مبادی ورودی سایر شهرستان‌های استان مستقر هستند.

* نظارت 49 اکیپ بازرسی بر مواد غذایی در تعطیلات نوروز

قدیمی در ادامه بیان کرد: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی 49 اکیپ از بازرسان بهداشت محیط بر همه توقفگاه‌های مسافران نوروزی شامل، هتل‌ها، میهمانسرا، غذاخوری‌های بین‌راهی، ترمینال‌های مسافربری، فعالیت دستفروشان موادغذایی و اغذیه‌فروشی‌ها نظارت کامل دارند.

وی اضافه کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان به مدت 45 روز از یکم اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اجرای طرح بسیج بهداشت محیط در استان، تصریح کرد: این طرح به منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و ارتقای ایمنی موادغذایی اجرا می‌شود.

قدیمی در ادامه با تاکید بر اینکه شهروندان کردستانی و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز می‌توانند تخلفات بهداشتی را به شماره 09678 گزارش دهند، افزود: سامانه مدیریت ارتباطات مردمی و ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار با شماره تلفن رایگان شبانه‌روزی 09678 در تمامی ساعات شبانه‌روزی آماده دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی در زمینه هر گونه تخلف بهداشتی است.     وی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش بازرسی‌ها در اجرای این طرح هفتگی است و از دو هفته اجرای آن در استان تاکنون 37 مورد تخلف بهداشتی در استان کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول