اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

تجمع جمعی از اعضای تعاونی مسکن شهرداری مقابل استانداری خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: جمعی از اعضای شرکت تعاونی مسکن شهرداری بجنورد برای احقاق حقوق از دست رفته خود ظهر امروز در مقابل استانداری خراسان شمالی تجمع کردند.

تجمع جمعی از اعضای تعاونی مسکن شهرداری مقابل استانداری خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تعداد تجمع کنندگان که به بیش از 50 نفر می‌رسید، از مسئولان استانداری تقاضای کمک و رسیدگی به مشکل خود را داشتند.
یکی از اعضای معترض شرکت تعاونی مسکن بجنورد به نمایندگی از سایر معترضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد علت این تجمع اظهار داشت: این شرکت تعاونی که از سال 84 تاسیس شده بیش از یک‌هزار و 400 عضو داشته و تاکنون به وعده‌های خود مبنی بر واگذاری واحدهای مسکونی و زمین بعد از گذشت شش سال عمل نکرده است.
رضا ابراهیمی گفت: برای رفع این مشکل تاکنون جلسات مختلفی را با مسئولان این شرکت تعاونی و فرمانداری داشته و در هر نشستی قول رفع این مشکل را داده‌اند که تاکنون عملی نشده است.
وی افزود: مقرر بود تا اوایل سال گذشته ظرف دو ماه زمین‌ها را به ما تحویل دهند، اما بعد از گذشت این مدت هیچ‌گونه ترتیب اثری به مشکلات اعضای شرکت تعاونی داده نشده است.
ابراهیمی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات اعضای شرکت‌های تعاونی از سوی استانداری خراسان شمالی، یادآور شد: مسئولان استان باید به مشکلات اعضا رسیدگی کرده و در صدد رفع آن برآیند.
یکی دیگر از اعضای این شرکت تعاونی نیز می‌گوید: با کارگری و کلفتی در خانه‌های مردم اندک سرمایه‌ای که 50 میلیون ریال می‌شد، از پنج سال قبل به امید خانه دار شدن در این تعاونی سرمایه گذاری کرده‌ام، اما اکنون هیچ‌گونه امیدی برای دریافت زمین یا واحد مسکونی ندارم.
وی که از چشمانش اشک جاری شده بود، با بغض می‌گوید: تنها امیدم بعد از خدا رسیدگی مسئولان استانداری برای رفع این مشکل بوده تا پس از سال‌ها انتظار به حقمان برسیم.
پیگیری‌های خبرنگار فارس برای مصاحبه با مسئولان مرتبط با این شرکت تعاونی بی‌پاسخ ماند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول