اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

دلسرد کردن مردم خیانت به آرمان شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: دلسرد کردن مردم موجب پایمال شدن خون پاک شهدا و خیانت به آرمان‌های آنهاست.

دلسرد کردن مردم خیانت به آرمان شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان توفیق خدمتگزاری به مردم را عنایت خداوند به یک مسئول دانست و اظهار داشت: با توجه به آموزه‌های دینی هیچ مسئولی حق ندارد از مراجعه مداوم مردم ناراحت شود و باید از فرصت موجود برای خدمتگزاری به مردم به نحو مطلوب استفاده کند.

امام جمعه آستارا، با اشاره به اینکه امام راحل نیز خود را یک خدمتگزار مردم می‌دانستند، افزود: هیچ مسئولی حق ندارد مراجعان مردمی را پشت در اتاق کارش معطل کند و یا انجام کار آنها را به رئیس دفتر خود محول کند.

وی، عدم برخورد مناسب و دلسرد کردن مردم را نوعی خیانت و پایمال شدن خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: همه ما امروز به برکت خون شهدا در اینجا جمع شده‌ایم و باید قدردان امنیت و پیشرفت امروز کشور باشیم.

حافظ‌نیا، تمام رؤسای اداره‌ها را برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و انجام امور آنان توصیه کرد و بیان داشت: امیدواریم سالی پر خیر و برکت و معنوی را در پیش رو داشته باشیم.

فرماندار آستارا نیز در این جلسه خدمت صادقانه به مردم را موجب عنایت خداوند و ثابت قدم کردن مسئولان در انجام وظایف محوله دانست.

کیوان اسدپور با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آستارا اظهار داشت: این انتخابات در یک فضای سالم و قانونمند انجام شد و هیچ شکایت قابل قبولی پس از برگزاری آن واصل نشده است.

وی، رؤسای اداره‌ها را خادم و خدمتگزار مردم دانست و با اشاره به اینکه تحقق مطالبات مردم و پیگیری مشکلات نیاز به یک فضای آرام و همدلی مسئولان دارد تصریح کرد: چنین فضایی هم‌اکنون در سطح شهرستان حساس و مرزی آستارا حاکم است.

فرماندار آستارا، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و حضور انبوه مسافران در آستارا، بیان داشت: سال گذشته میلیون‌ها مسافر وارد این شهرستان شدند که سهم مسافران نوروزی از این آمار بالغ بر 600 هزار نفر بود.

وی، تمهیدات آموزش و پرورش برای اسکان مسافران در مدارس، تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی، تشکیل شورای ترافیک و برنامه‌ریزی شهرداری و هلال احمر را از جمله اقدام‌های لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی عنوان کرد.

اسدپور خاطرنشان کرد: به زودی دوران طلایی شهرستان آستارا آغاز می‌رسد و با پایان رسیدن انتخابات تمام مسئولان شهرستان باید برای تحقق این امر برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول