به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همت محمدی بعد از ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: راهاندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تحول اداری در اسفند ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت و افرادی که به هر نحو به این بخش از اداره کل مراجعه میکنند از طریق میز خدمت و با رهنمایی کارشناس مربوطه خدمات مورد نیاز خودرا دریافت میدارند.
وی افزود: با راهاندازی میز خدمت دیگر نیازی به مراجعه ارباب رجوع به بخشهای مختلف نیست و کارشناس مربوطه با تحویل مدارک مورد نیاز تمام مراحل اداری را انجام و در اختیار مراجعه کننده میگذارد.
وی همچنین از ارائه بخشی از خدمات این معاونت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: با توجه به راهاندازی 15 دفتر در سطح شیراز و دو دفتر در شهرک گلستان و شهر صدرا با تلاش استانداری و اداره کل پست فارس بخشی از خدمات معاونت صنایع دستی نیز در این دفاتر به مراجعان و متقاضیان ارائه میشود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خدماتی از قبیل صدور کارت هنری صنعتگران، ثبت نام در کلاسهای آموزش صنایع دستی، بیمه هنرمندان، و دریافت مهر اصالت کالاهای صنایع دستی (نشان مرغوبیت کالا) در این دفاتر به مراجعان ارائه و نیازی به مراجعه آنها به معاونت نیست.
انتهای پیام/غ20