اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی و هنرهای فارس خبر داد

راه‌اندازی میز خدمت در معاونت صنایع دستی فارس

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی و هنرهای فارس از راه‌اندازی میز خدمت به مراجعان در ساختمان معاونت صنایع دستی این اداره کل خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت در معاونت صنایع دستی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همت محمدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تحول اداری در اسفند ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت و افرادی که به هر نحو به این بخش از اداره کل مراجعه می‌کنند از طریق میز خدمت و با رهنمایی کارشناس مربوطه خدمات مورد نیاز خودرا  دریافت می‌دارند.

وی افزود: با راه‌اندازی میز خدمت دیگر نیازی به مراجعه ارباب رجوع به بخش‌های مختلف نیست و کارشناس مربوطه با تحویل مدارک مورد نیاز تمام مراحل اداری را انجام و در اختیار مراجعه کننده می‌گذارد.

وی همچنین از ارائه بخشی از خدمات این معاونت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: با توجه به راه‌اندازی 15 دفتر در سطح شیراز و دو دفتر در شهرک گلستان و شهر صدرا با تلاش استانداری و اداره کل پست فارس بخشی از خدمات معاونت صنایع دستی نیز در این دفاتر به مراجعان و متقاضیان ارائه می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خدماتی از قبیل صدور کارت هنری صنعتگران، ثبت نام در کلاس‌های آموزش صنایع دستی، بیمه هنرمندان، و دریافت مهر اصالت کالاهای صنایع دستی (نشان مرغوبیت کالا) در این دفاتر به مراجعان ارائه و نیازی به مراجعه آن‌ها به معاونت نیست.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول