اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

ورزش گچساران آن طور که شایسته است دیده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با انتقاد از عملکرد مدیرکل تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد در اختصاص اعتبار به ورزش گچساران گفت: ورزش گچساران با وجود افتخارآفرینی‌های ملی، آن طور که شایسته است دیده نمی‌شود.

ورزش گچساران آن طور که شایسته است دیده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: گچساران به عنوان قطب ورزش کهگیلویه و بویراحمد بوده و اعتبارات اختصاص ‌یافته به ورزش برای حفظ موقعیت ورزش این شهرستان کافی نیست.

* لزوم اختصاص اعتبار لازم به ورزش گچساران

فرماندار گچساران از مسئولان تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با توجه به استقبال روزافزون نوجوانان و جوانان از ورزش، در این زمینه برنامه‌های متنوع‌تر و کاربردی‌تری داشته‌ و در اختصاص بودجه به ورزش گچساران، بیش از پیش همکاری داشته‌ باشند.

علیزاده با انتقاد از عدم توجه به نیازها و خواسته‌های واقعی جامعه ورزش در گچساران از مسئولان استانی خواست در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی عدم توجه به خواسته‌های ورزش جوانان و نوجوانان گچساران را سبب از بین رفتن انگیزه در میان آنان دانست و با تشریح به قابلیت‌های بالای ورزش این شهرستان توجه جدی به این مسأله را خواستار شد.

علیزاده گچساران را قطب اصلی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و از عدم اختصاص هزینه‌های لازم به ورزش این شهرستان انتقاد کرد.

* تغییر در ساختار اداره کل ورزش و جوانان ضرورت دارد

مقام عالی دولت در گچساران خاطرنشان کرد: با وجود تبدیل سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان هیچ‌گونه تغییر و تحولی در ساختار و فعالیت‌های این ادراه کل در شهرستان‌ها مشاهده نمی‌شود.

علیزاده از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا ورزش گچساران را آنطور که شایسته است ببیند و در راستای تأمین اعتبار لازم به ورزش این شهرستان تغییر نگرشی داشته باشد.

وی درخشش تیم‌های نفت در مسابقات کشوری، برتری تیم والیبال‌ نشسته جانبازان و هاکی نفت گچساران در لیگ برتر کشور و راهیابی و کسب سهمیه‌ها در جام‌های باشگاهی آسیایی و کسب مقام‌های برتر استانی و کشوری و ملی توسط ورزشکاران گچسارانی را دلیلی بر لزوم توجه مدیرکل تربیت‌بدنی به ورزش گچساران عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول