اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم:

فقط به اعتلا و توسعه استان بوشهر فکر می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس نهم گفت: با حمایت مردم مومن و خداجوی بوشهر، گناوه و دیلم فقط به اعتلا و توسعه استان و حوزه انتخابیه‌ام فکر می‌کنم.

فقط به اعتلا و توسعه استان بوشهر فکر می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری یکشنبه شب در جمع شماری از مردم بوشهر اظهار داشت: از توان تمامی متخصصان و نیروهای متعهد و ولایتمدار بدون ذره‌ای غل و غش نیز برای توسعه استان برخوردار اما محروم نگه داشته شده بهره می‌گیرم و تلاشم برای ایجاد زمینه وحدت و همدلی و دوری از تفرقه است.

وی عنوان کرد: امروز در دهه پیشرفت و عدالت بیشتر از هر چیز به تلاش جهادی در عرصه علم، اقتصاد و عمران با همدلی و همراهی تمام کسانی که دل در گرو انقلاب و توسعه استان دارند نیازمندیم.

منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس نهم گفت: در محضر شهدا که در برابر آنها احساس حقارت و کوچکی می‌کنم با شما مردم ولایتمدار و قهرمان استان بوشهر عهد می‌بندم که امروز که توسط شما این بار مسئولیت را به دوش گرفته‌ام با کمک شما در راه اعتلای و کارآمدی این نظام دینی تلاش کنم.

وی افزود: هم‌اکنون نیز با حمایت شما فقط به اعتلا و توسعه استان و حوزه انتخابیه‌ام فکر می‌کنم.

نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس نهم یادآور شد: منتخبان مردم استان در این دوره انسان‌های دلسوز دین و نظام مقدس و پیرو ولایت هستند که نیازمند است که مردم استان آنها را در انجام وظیفه خطیرشان تنها نگذارند. 

وی افزود: این مسئولیت بزرگ نمایندگی مردم که حاصل خون بیش از 250 هزار شهید است را به دوش می‌کشم و می‌دانم که فردا در محضر اولیای صالح خدا در برابر خون همین شهدا باید پاسخگو باشم پس آمده‌ام در محضر شهدا با آنها و شما عهد ببندم که در مقابل همه توطئه‌های پیش روی نظام با رعایت موازین الهی نسبت به انجام وظایفم بدون توجه به حواشی به آنچه که شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند توجه جدی داشته باشم.

وی گفت: جز به انجام خدمت خالصانه به مردم که رکن اصلی جامعه دینی است در راستای موازین الهی و کارامدی نظام نخواهم اندیشید و اگر در این راه دچار اشتباهی شدم از شما درخواست ارشاد دارم تا بتوانم به وظیفه‌ام که پاسخگویی به مردم است جامه عمل پوشم.

جمیری اضافه کرد: امروز استان بوشهر از یک فرصت طلایی به‌نام نماینده ولایت فقیه در استان برخوردار است که با اشرافیت کامل بر اوضاع مسلط است که نمایندگان استان می‌توانند با استفاده از منویات و مشاوره گرفتن از این بزرگوار استان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول