اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

لزوم همکاری ادارات در هوشمند سازی مدارس گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: اجرای طرح هوشمند سازی مدارس گچساران با توجه به مصوبه وزیران ضرورت دارد و ادارات گچساران باید در این زمینه همکاری کنند.

لزوم همکاری ادارات در هوشمند سازی مدارس گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد در میان سازمان‌ها و نهادها بوده که ریشه پیشرفت و یا عدم پیشرفت یک جامعه است.

* تقسیم‌بندی ادارات گچساران به منظور هوشمند سازی مدارس

فرماندار گچساران با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای مطلوب این طرح از مسئولان ادارات و نهادهای گچساران خواست تا در این زمینه همکاری و تلاش مضاعفی داشته باشند.

علیزاده هوشمند سازی مدارس را در راستای تقویت آموزش و پرورش امری ضروری دانست و تصریح کرد: مشارکت و حمایت همه ادارات و نهادهای گچساران برای این طرح در مدارس این شهرستان لازم است.

وی با تقسیم ادارات گچساران، هوشمند سازی مدارس توسط دستگاه‌ها و ادارات را مصوبه هیئت وزیران عنوان کرد و از مدیران کل خواست تا در این زمینه همکاری داشته باشند.

علیزاده استمرار فرایند یادگیری دانش‌آموزان در خارج از مدرسه، ایجاد محیطی پویا و جذاب برای شکوفایی کامل استعدادها و بروز خلاقیت‌های فردی و جمعی دانش‌آموزان، افزایش حضور، پشتیبانی و مشارکت در فرایند یادگیری دانش‌آموزان و نیز ترویج یادگیری تجربی، پژوهش‌محوری و دانش‌آموز محوری در فرایندهای آموزشی را از جمله مزایای هوشمند سازی مدارس عنوان کرد.

وی تجهیز حداقل یک واحد آموزشی و تأمین امکانات لازم برای هوشمند سازی این واحد آموزشی را از مصوبات این جلسه عنوان کرد و از مسئولان ادارات خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

* هوشمند سازی یک مدرسه پنج کلاسه با صرف اعتبار 157 میلیون و 500 هزار ریالی

مقام عالی دولت در گچساران میزان اعتبار لازم برای هوشمند سازی یک واحد آموزشی پنج کلاسه را حدود 157 میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مدیران ادارات و نهادهای گچساران یا به صورت نقدی این هزینه را پرداخت کنند و یا به صورت تأمین امکانات لازم در زمینه تجهیز مدارس به وسایل مورد نیاز هوشمند سازی همکار کنند.

علیزاده یادآور شد: در صورت پرداخت هزینه نیز رسید هوشمند سازی مدارس به ادارات تأمین‌کننده هزینه تحویل داده می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در گچساران را نشانه ولایتمداری، آگاهی، هوشیاری و بصیرت بالای مردم دانست.

 علیزاده گفت: مردم همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور در این انتخابات بار دیگر عزم، اراده و وفاداری راسخ خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده این انقلاب کشاندند.

علیزاده با قدردانی از تلاش مجموعه عوامل برگزاری انتخابات یادآور شد: مسئولان قدر مردم و حضور بی‌نظیر آن‌ها را می‌دانند و در خدمات‌رسانی به عموم مردم بیش از پیش تلاش دارند.

* ضرب‌العجل به ادارات خدمات‌رسان گچساران برای ترمیم حفاری‌ها

فرماندار گچساران با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی و نیز ساماندهی خودپردازها به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی از مسئولان خواست با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی پیگیری و تلاش بیشتری داشته باشند.

علیزاده با بیان اینکه گچساران به شهرستان گردش‌پذیر در کهگیلویه و بویراحمد است، از ادارات خدمات‌‌رسان خواست در زمینه ترمیم حفاری‌ها تا ابتدای هفته آینده سرعت عمل لازم داشته باشند.

وی از شهردار دوگنبدان خواست به عنوان نماینده فرماندار و مدیر شهری دوگنبدان با پیگیری این موضوع، گزارش‌های لازم در زمینه ترمیم حفاری‌ها از سوی ادارات خدمات‌رسان را به فرمانداری ارائه دهد.

علیزاده با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در گچساران پوشش اخبار و گزارش‌های این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و از برگزاری جلسه‌ای به منظور قدردانی از خبرنگاران در گچساران خبر داد.

به گزارش فارس در این جلسه مسئولان کمیته‌های هفت‌گانه ستاد تسهیلات نوروزی گچساران به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته خود در زمینه برگزاری جلسات و اجرایی کردن مصوبات در راستای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول