اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

حفاری‌های یاسوج به سرعت ترمیم شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج در نوروز میزبان خیل عظیمی از مسافران خواهد بود، گفت: به همه دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌گوییم که در ایام نوروز نباید کنده‌کاری در این شهر وجود داشته باشد.

حفاری‌های یاسوج به سرعت ترمیم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن برشمردن ظرفیت‌های شهرستان بویراحمد در جذب گردشگر، خواستار آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای استقبال از مهمانان نوروزی شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: با توجه به نقش گردشگری در توسعه پایدار، ضروری است مسئولان توجه بیشتری به موضوع گردشگری و توریسم داشته باشند.

وی کسب رتبه نخست در طبیعت‌گردی یا اکوتوریسم را در سال گذشته توسط این شهرستان حاصل تلاش همه مسئولان دانست و بیان داشت: ضروری است کمیته‌های چهارده‌گانه طبق طرح استقبال از نوروز 91 تشکیل شده و با بررسی شرح وظایف مربوطه نسبت به پیگیری و اجرای برنامه‌های مذکور اقدام کنند.

الفونه از شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا در اسرع وقت نسبت به ترمیم حفاری‌های صورت گرفته اقدام کند.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هرگونه حفاری در معابر از تاریخ 20 اسفندماه جاری تا 15 فروردین سال آینده در سطح شهر یاسوج ممنوع است.

وی بر ضرورت استقرار پاسگاه‌های سیار توسط فرماندهی نیروی انتظامی برای تامین امنیت مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: با توجه به این‌که روز 26 اسفندماه سال جاری مانور سفرهای تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود، همه دستگاه‌های این شهرستان باید حضور جدی و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: مرکز استان به عنوان نماد نظم و انضباط در کهگیلویه و بویراحمد شناخته می‌شود و همه ما وظیفه داریم با انجام وظیفه درست وجهه آن را نزد مسافران و گردشگران حفظ کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول