اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

اختصاص اعتبار 3 میلیارد تومانی به هوشمندسازی مدارس در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اختصاص اعتبار سه میلیارد تومانی به طرح هوشمندسازی مدارس در استان خوزستان خبر داد.

اختصاص اعتبار 3 میلیارد تومانی به هوشمندسازی مدارس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حبیب‌الله رمضانی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان اظهار کرد: استان خوزستان در زمینه مفاهیم قرآنی در سطح کشور اول بوده و آبادان در سال جاری رتبه برتر استان در رشته قرآن و مفاهیم را کسب کرده‌ است.

وی افزود: علاوه بر آن انجمن اولیا و مربیان یکی از مدارس آبادان نیز در سطح استان رتبه اول را دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به هوشمندسازی مدارس در استان تصریح کرد: در حال حاضر آبادان در زمینه هوشمندسازی از تمام شهرهای استان جلوتر بوده و در پایان سال تحصیلی جاری حتی از حدنصاب تعداد مدارس هوشمند شده در یکسال نیز عبور خواهند کرد.

رمضانی درخصوص اعتبار هوشمندسازی مدارس استان خوزستان گفت: این اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان است که سهمیه آبادان از این میزان به پروژه هوشمندسازی مدارس در این شهرستان تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه به طرح ملی حفظ قرآن در کشور خاطرنشان کرد: تاکنون 20 درصد از دانش‌آموزان شهرستان آبادان در طرح ملی حفظ قرآن شرکت کرده‌اند که این نشان از اهمیتی است که این اداره به موضوع حفظ قرآن می‌دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش در ادامه به برخی اقدامات این اداره در زمینه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: در سال جاری اقدامات آموزشی و فرهنگی گوناگونی در زمینه‌های مختلف توسط آموزش و پرورش آبادان صورت گرفت که از این میان می‌توان به تشکیل کارگروه کرامت ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی اشاره کرد که در راستای آموزش مهارت‌های اولیه زندگی به دانش‌آموزان انجام گرفت.

رمضانی افزود: همچنین در سال جاری برای اولین بار در شهرستان آبادان اقدام به برگزاری جشن تکلیف پسران پایه سوم راهنمایی به صورت متمرکز کردیم که با حضور 2 هزار و 200 دانش‌آموز پسر در مصلای آبادان برگزار شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر اینها از دیگر مقام‌های قابل توجهی که آموزش و پرورش آبادان در سطح استان کسب کرده رتبه دوم در زمینه خیرین آموزشی است که در نتیجه یک‌هزار و 912 ساعت آموزشی کار خیر توسط کارکنان این اداره به انجام رسیده‌است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان به اسکان میهمانان نوروزی در مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از کل کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی در آبادان تعداد 150 کلاس به امکانات رفاهی برای پذیرایی از این مهمانان مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول