اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد:

8 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: از روز 11 اسفند ماه تاکنون 8 هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

8 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مشهود شریفی ظهر امروز در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت: در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در استان 295 فقره پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تخلفات واحدهای صنفی در این بخش 404 مورد بوده است، افزود: این امر در راستای تامین امنیت بازار و جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان در ادامه با اشاره به تعداد شکایات واصله به واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان افزود: 128 شکایت واصله به این واحد 42 مورد منجر به تخلف شده است.

وی تعداد پرونده‌های شکایتی که مختومه اعلام شده را نیز 40 مورد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نیز مسئولان واحد بازرسی آماده دریافت شکایات مردمی و رسیدگی به آنها هستند.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد بازرسی و گشت مشترک صورت گرفته با سایر دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: در این دوره زمانی 57 مورد گشت مشترک صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با انجام انجام گشت‌های مشترک 25 فقره پرونده تشکیل شده است.

همچنین در ادامه این جلسه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای جلسات تنظیم بازار و کار گروه اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه از آغاز سال جاری جلسات با نظم بسیار خوبی در استان برگزار شده و نتایج مثبتی را در بحث کنترل بازار به دنبال داشته است.

سعید عباسی با اشاره به برخی از افزایش قیمت‌ها در استان زنجان در روزهای پایانی سال افزود: مسئولان باید در راستای تعدیل قیمت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: نباید در روزهای پایانی سال افزایش قیمت وجود داشته باشد تا مردم در تامین کالاهای مورد نیاز خود دچار مشکل شوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با تاکید بر تامین نهاده‌های دامی در استان زنجان افزود: در فروشگاه‌های عرضه کالا نیز باید به نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور فروش توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول