اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن وتجارت رودبار خبر داد

بازرسی 400 واحد صنفی در رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار از 406 مورد بازرسی واحدهای صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز این شهرستان خبر داد.

بازرسی 400 واحد صنفی در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار فردین نجاتی عصر امروز در جریان افتتاح نمایشگاه بهاره رستم‌آباد اظهار داشت: بازرسی واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان در قالب طرح نظارتی نوروز از 12 اسفند سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح شهرستان بازدید به عمل می‌آورند.

این مسئول از بازرسی 406 مورد واحدهای صنفی و غیرصنفی خبر داد و گفت: در این دوره از بازرسی‌ها 14 واحد صنفی متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گرانفروشی، عرضه کالای خارج از شبکه، کم‌فروشی، عدم ارائه و صدور فاکتور، نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از عناوین تخلف‌های واحدهای صنفی عنوان کرد.

نجاتی با معرفی تلفن ستاد خبری 124 بیان کرد: ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت آماده ارائه دریافت خبرها و گزارش‌های شهروندان است که با مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی و غیر صنفی می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.

وی بیان کرد: از زمان آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در شهرستان رودبار 17 مورد گزارش مردمی با ستاد خبری این اداره مخابره شده است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار برپایی نمایشگاه‌های بهاره در این شهرستان را از اقدام‌های این اداره در آستانه نوروز 91 برشمرد و بیان کرد: نمایشگاه بهاره رودبار با دارا بودن 30 غرفه از 10 اسفند در سالن شهید پورابراهیم این شهر دایر شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره شهر رستم‌آباد نیز با دارا بودن 35 غرفه از امروز به مدت هفت روز در این شهر دایر است.

نجاتی از جذب 29 تن مرغ منجمد به رودبار خبر داد و گفت: حدود چهار تن گوشت منجمد نیز در حال جذب و عرضه در شهرستان است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام گرفته حدود 36 تن پرتقال و 26 تن سیب برای عرضه در بازار به رودبار اختصاص می‌یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز تا 15 فروردین سال 91 ادامه می‌یابد خاطر نشان کرد: از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان بازرسی به عمل می‌آید.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول