اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های دامی بازرسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح ویژه نظارت بر فرآورده‌های دامی از تاریخ 22 اسفند آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال 91 در این استان ادامه خواهد داشت.

مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های دامی بازرسی می‌شود

سیاوش اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز در قالب طرح کشوری و مطابق با برنامه سراسری سازمان دامپزشکی در استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای طرح سراسری نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در این استان برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است که در طول سال نیز بر تمامی مراحل تولید و عرضه نظارت کامل صورت می‌گیرد.

اخوان خاطرنشان کرد: اجرای طرح ویژه نظارت بر فرآورده‌های دامی از تاریخ 22 اسفند آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال 91 ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح به صورت چندین اکیپ فعال در سطح استان و شهرستان‌های هفت‌گانه این استان برگزار می‌شود.

وی خواستار همکاری مردم با ناظران بهداشتی این طرح شد و گفت: بازرسان سازمان به صورت تمام وقت چه در ساعات اداری و چه به صورت کشیک بر تمامی کشتارهای دام و طیور یا مراکز توزیع کالاها در فروشگاه‌های شهر نظارت می‌کنند.

اخوان ادامه داد: همچنین به‌ منظور اطلاع‌رسانی به مردم تعداد بسیاری بروشور تهیه و در بین مردم توزیع شد، از سویی دیگر آموزش‌های چهره به چهره نیز به مردم ارائه شده است که شامل روش‌‌های تشخیص سلامت گوشت‌های قرمز، طیور و ماهی است که مردم بتوانند خود گوشت‌های نامرغوب را تشخیص دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آموزش‌های مربوط به چگونگی نگهداری ماهی‌های آکواریمی به ویژه ماهی قرمز در سطح شهر و ادارات ارائه شده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: اگر مردم با تخلفی روبرو شدند می‌توانند با تلفن‌های سازمان تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول