اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی کردستان اعلام کرد

حضور 80 تیم پلیسی در طرح نوروزی کردستان / عدم مماشات در برخورد با تخلفات

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان از افزایش 30 درصدی نیروهای پلیس در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.

حضور 80 تیم پلیسی در طرح نوروزی کردستان / عدم مماشات در برخورد با تخلفات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر آژنگ ظهر امروز در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس راه در سنندج اظهار کرد: در این طرح علاوه بر نیروهای پلیس، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها، راه و ترابری، فوریت‌های پزشکی، امداد خودرو و آتش‌نشانی مشارکت دارند.

به گفته معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کردستان، امسال در اجرای طرح نوروزی 80 تیم پلیسی آشکار، نامحسوس و موتوری بکارگیری شده‌اند که برآیند آن کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال این طرح با جدیت بیشتری دنبال می‌شود به طوری که 30 درصد نیرو و 20 درصد تجهیزات مورد استفاده در این طرح را افزایش داده‌ایم.

آژنگ تصریح کرد: در تعطیلات نوروز سال 90 نسبت به سال 89 با کاهش 36 درصدی کشته‌ها مواجه شدیم که امسال انتظار می‌رود این کاهش به 100 درصد و تعداد کشته به صفر برسد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان خواستار تعامل دستگاه‌های فعال در طرح نوروزی با همدیگر شد و گفت: برخورد با سعه صدر و در خور شأن مردم کردستان با مسافران نوروزی و راهنمایی درست آنان خاطره خوبی را در اذهان مسافران نوروزی ثبت می‌کند و این با دقت‌نظر همکاران در این طرح محقق خواهد شد.

آژنگ عنوان کرد: باید با برخورد درست چهره پلیس و کارمند نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

وی با یادآوری شعار امسال پلیس ( بهار من؛ امنیت و رضایت توست)، اضافه کرد: زمانی پلیس و نیروهای انتظامی به امنیت و آرامش دست پیدا می‌کنند که هیچ مشکلی برای مردم و مسافران پیش نیاید.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کردستان در پایان گفت: اعمال قانون توسط پلیس تنها به نفع رانندگان و مردم بوده و مماشات در برخورد با متخلفان معنایی جز ضرر رساندن به رانندگان ندارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول