اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برگزاری رزمایش نوروزی به منظور اعلام آمادگی و هماهنگی کامل نیروهای دست‌اندرکار برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حسین چناریان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز رزمایش نوروزی 91 اظهار داشت: نوروز از عیدهای باستانی و ارزشمند ایرانیان است و زمانی که مردم از وجود شرایط ایمن و امن در جامعه اطمینان داشته باشند، سر زندگی ویژه‌ای در این ایام دارند.

وی ابراز داشت: برگزاری رزمایش نوروزی 91 به منظور اعلام آمادگی و هماهنگی کامل نیروهای دست‌اندرکار برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران نوروزی است.

چناریان با اشاره به اینکه در سال جاری با همکاری تمام نهادهای دست‌اندرکار، تعداد حوادث منجر به فوت و خسارت کاهش یافته است، عنوان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد معنوی این اقدام کاهش 200 نفری تعداد کشته‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی افزود: در حوزه امنیت نیز بیش از 21 درصد افزایش و ارتقای امنیت را در سطح استان شاهد بوده‌ایم.

چناریان با اشاره به شعار سال جدید نیروی انتظامی برای سال 91 با عنوان "بهار من آرامش و رضایت تو است" خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر مجموعه‌های همکار خود و دست‌اندرکار در ارائه خدمات نوروزی، آماده خدمتگزاری به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تلاش‌های بسیاری برای ارتقای امنیت جامعه انجام شده است، ابراز داشت: ‌نیروی انتظامی با استفاده از توان دوسوم نیروهای خود در ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

چناریان گفت: نیروی انتظامی برای ایام نوروز با اقداماتی از جمله برپایی ایستگاه‌های انتظامی در محلات،‌ افزایش سه برابری گشت‌های پلیس‌راه در محورها و جاده‌ها، هماهنگی با بخش‌های مختلف و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: زمان اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی در دو بخش از 25 اسفند ماه جاری تا پنجم فروردین ماه 91 و از پنجم فروردین ماه تا 14 فروردین ماه 91 است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول