به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجانشرقی، تراب محمدی اظهار کرد: سامانه پیامک در روزهای نوروز به طور شبانهروزی پاسخگوی تمام مسائل مطرح شده از سوی گردشگران در حوزه ستاد تسهیلات و عملکرد تمام اعضای ستاد خواهد بود.
وی تشریح کرد: گردشگران میتوانند با ارسال پیامک به این سامانه، تمام انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از این سازمان و یا دستگاههای ذیربط در امر گردشگری مطرح کرده و در نظرسنجیهای مطرح شده شرکت کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: مهمانان میتوانند در تعطیلات نوروز موضوعات مورد نظر خود را برای ارتباط با بخشهای مختلف این سازمان به شماره 300001838 پیامک کنند.
دبیر ستاد تسهیلات سفر استان یادآور شد: بیش از 250 نفر از راهنمایان گردشگری نیز در تمام ورودیها، پایانههای مسافربری، فرودگاهها، راهآهن و همچنین در مجاورت اماکن شاخص تاریخی و گردشگری استان مستقر بوده و نسبت به راهنمایی و پاسخگویی به سئوالات گردشگران اقدام خواهند کرد.
محمدی تصریح کرد: همچنین بیش از 2 میلیون نسخه از انواع نقشه، بروشور راهنمای اماکن و آثار تاریخی و گردشگری استان، لوحهای فشرده و سایر اقلام فرهنگی در نقاط مختلف استان و همچنین ورودیهای شهرستانهای مختلف آذربایجانشرقی توزیع میشود.
وی اظهار کرد: تمام بخشهای مختلف ستاد تسهیلات سفر استان، با بسیج نیروها و فعالیت شبانهروزی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی در آذربایجانشرقی فراهم کردهاند.
انتهای پیام/ح30/چ3000