اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 43

نخستین مسافری که سال نو وارد سوادکوه شود هدیه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه گفت: نخستین مسافری که در لحظه تحویل سال نو وارد شهرستان سوادکوه شود با هدایایی استقبال می‌شود.

نخستین مسافری که سال نو وارد سوادکوه شود هدیه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی پیش از ظهر امروز در جلسه تسهیلات نوروزی سوادکوه، با اشاره به مسافرپذیر بودن شهرستان، ابراز داشت: تدابیر لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی شهرستان سوادکوه اندیشیده شده است.

وی افزود: کمیته‌های شش‌گانه شهرستان سوادکوه شامل کمیته‌های فرهنگی، اسکان، امنیت، پشتیبانی، بهداشت و نظارت در شهرستان با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی، فرمانداری، شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است.

این مسئول به راه‌اندازی 15 کمپ هلال احمر، نیروی انتظامی و ادارات شهرستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر کمپ‌های 15 گانه، در ورودی‌های شهرهای زیراب، پل‌سفید و شیرگاه نیز اماکنی توسط شهرداری‌ها و ادارات هلال‌احمر و نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به وجود اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: بیش از 600 اثر تاریخی، مذهبی و طبیعی در سوادکوه وجود دارد و 52 اثر توریستی، تاریخی و مذهبی سوادکوه در آثار ملی ثبت شده است.

رحمتی به فاصله 100 کیلومتری شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌های ما بیانگر افزایش قابل توجه مسافران نوروزی در شهرستان سوادکوه است و آمادگی لازم برای برنامه‌ریزی و استقبال از آنان در شهرستان سوادکوه وجود دارد.

وی متذکر شد: نخستین ورودی‌ها به شهرستان سوادکوه در لحظه تحویل سال نو در جنب پلیس راه آزادمهر با اهدای هدایایی استقبال می‌شوند.

عضو ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه از آمادگی اماکن مربوط به آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه خبر داد و اذعان داشت: شش مکان آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه و منطقه شیرگاه به همراه اماکن مذهبی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول